خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

استقبال میهمانان نوروزی از ویژه برنامه ­ی بهار فاطمی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۳۶

با توجه به نامگذاری سال جدید به نام " سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی همچنین تقارن ایام فاطمیه با بهار ۹۳ و دارالمؤمنین بودن شهر مذهبی کاشان ویژه برنامه­ی فرهنگی مذهبی بهار فاطمی برای گردشگران نوروزی در دستور کار شهرداری کاشان قرار گرفت.

ایلنا: شهردار کاشان گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام " سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی همچنین تقارن ایام فاطمیه با بهار ۹۳ و دارالمؤمنین بودن شهر مذهبی کاشان ویژه برنامه­ی فرهنگی مذهبی بهار فاطمی برای گردشگران نوروزی در دستور کار شهرداری کاشان قرار گرفت.

به گزارش " ایلنا " در کاشان " سید محمد ناظم رضوی " ضمن تبریک بهار ۹۳ و تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از برگزاری ویژه برنامه­ی فرهنگی، مذهبی " بهار فاطمی " به مدت ۱۰ شب در پارک آیت الله مدنی کاشان خبر داد و گفت: ۲هزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران و شهروندان کاشانی در پنج شب نخست اجرای این برنامه شرکت کردند.

وی گفت: در پنجمین روز از اجرای این ویژه برنامه حاج حسین عارف یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با بیان خاطرات خود از لحظه­ی سال تحویل در دوران اسارت فضای جلسه را متحول ساخت.

به گفته­ی وی، قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش صلوات خاصه­ی امام رضا(ع)، خطابه خوانی، تفسیر نهج البلاغه، قصه گویی قرآنی توسط کودکان و نونهالان و معرفی مفاخر و جاذبه­های کاشان توسط هنرمندان تئاتر از دیگر برنامه­های بهار فاطمی است.

شهردار کاشان، ضمن تاکید بر نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: امید است در سال ۹۳ با همکاری و هماهنگی تمامی اداره­ها، ارگان­ها و سازمان­ها، مدیریتی جهادی در برنامه­ها و فعالیت­های شهرداری کاشان به منصه­ی ظهور برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز