خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر خبرداد:

راه اندازی دهکده صنایع دستی در رامسر

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۲۶

برای آشنای بیشتر مسافران با آداب و رسوم و سنن مردم مازندران، دهکده صنایع دستی در رامسر در نوروز امسال راه اندازی شد.

فرماندار رامسر گفت: برای آشنای بیشتر مسافران با آداب و رسوم و سنن مردم مازندران، دهکده صنایع دستی در رامسر در نوروز امسال راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری رامسر، حسین سروری از دهکده صنایع دستی رامسر به عنوان یک مرکز تفریحی با بافت سنتی کم نظیر اشاره و اظهار کرد: در این شهرک تمامی خدمات توریستی و تفریحی و عرضه صنایع دستی از تولید به مصرف به صورت سنتی ارائه شده و یک مکان مناسب در ساحل دریای خزر برای تفریح گردشگران است.

وی با اشاره به جاذبه های بی بدیل شهرستان رامسر، از همه گردشگران به دلیل حسن انتخاب آنان قدردانی و خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی علاوه بر استفاده از مواهب خدادادی و گذراندن لحظات خوشی در رامسر نسبت به مسائل زیست محیطی توجه بیشتر داشته باشند.

سروری گفت: مجموعه مدیریتی رامسر و ستاد تسهیلات نوروزی تمامی تلاش خود را در جهت رفاه هرچه بیشتر گردشگران معطوف کرده است.

وی بیان کرد: ۱۱۵ هزار نفر مسافر در این سه روز وارد شهرستان رامسر شده که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

فرماندار رامسر گفت: ظرفیت پذیرش تمامی مراکز اقامتی اعم از هتل ها، آپارتمان ها، میهمان پذیرها و ویلاهای اقامتی استیجاری تکمیل بوده و پیش بینی می‌شود با توجه به پایداری هوا، مسافران و گردشگران زیادی رامسر را به عنوان مقصد نهایی سفر خود انتخاب کنند.

سروری گفت: رامسر با تمامی امکانات و توان، خود را آماده میزبانی از میهمانان نوروزی کرده و تدابیر خوبی نیز از سوی کمیته های هفت گانه ستاد تسهیلات سفر های نوروزی برای مباحثترافیکی و امنیتی در جهت رفاه حال گردشگران اتخاذ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز