خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فرهنگی واجتماعی شهرداری سنندج:

تور سنندج گردی مسافران را با جاذبه های استان آشنا می سازد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۲۹

یکی از برنامه های فرهنگی که امسال برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده تور رایگان سنندج گردی است که مسافران هر روز به مدت دو ساعت از اماکن تاریخی ودیدنی سطح شهر سنندج بازدید نمایند.

ایلنا: مدیر امور فرهنگی واجتماعی شهرداری سنندج اظهار از برپایی تور رایگان سنندج گردی برای مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این تور مسافران را با جاذبه های استان آشنا می سازد.:
عبدالسلام سپهر در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: جلسات مختلفی با سازمانها وادارات در خصوص اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای مسافران نوروزی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه برنامه های متنوع فرهنگی برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: یکی از برنامه های فرهنگی که امسال برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده تور رایگان سنندج گردی است که مسافران هر روز به مدت دو ساعت از اماکن تاریخی ودیدنی سطح شهر سنندج بازدید نمایند.
سپهر افزود: هماهنگی لازم با سازمان میراثفرهنگی برای حضور دو نفر از کارشناسان این سازمان در این تور و۴ دستگاه اتوبوس برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده است.
مدیر امور فرهنگی واجتماعی شهرداری سنندج همچنین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در پارک ۲۸ دی خبر داد وگفت: یکی از برنامه های تور سنندج گردی بازدید از این نمایشگاه است ومسافران می توانند در این نمایشگاه از صنایع دستی، غذاهای محلی وآثار هنرمندان برجسته سنندجی بازدید نمایند.
وی یادآور شد: بسته های فرهنگی هم برای مسافران نوروزی تهیه شده که در بین مسافران توزیع خواهد شد.
سپهر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بتوانیم رضایتمندی مسافران نوروزی را فراهم نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز