خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز درختکاری انجام شد؛

کاشت بیش از ۳۰۰۰ اصله نهال در منطقه مسکن مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۷۸

همزمان با روز درختکاری ساکنین منطقه مسکن مهر کاشان باحضور درمراسم درختکاری و غرص بیش از ۳۰۰۰اصله نهال، این روز را گرامی داشتند.

ایلنا: همزمان با روز درختکاری ساکنین منطقه مسکن مهر کاشان با حضور در مراسم درختکاری و غرص بیش از ۳۰۰۰ اصله نهال، این روز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مدیر عامل جمعیت کویر سیز کاشان درحاشیه مراسم نهال کاری در محل احداثمنازل مسکن مهر کاشان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تمجید از استقبال ساکنین مسکن مهر اظهار داشت: حضور پرشور ساکنین منطقه در لحظه آغازین مراسم مارا شوکه کردو تصور چنین حضوری توسط ساکنین را نداشتیم.
خسرو اعتماد تصریح کرد: از هفته های گذشته ضمن بازدید از مسکن مهر با عدم توجه به فضای سبز مورد نیاز ساکنین این منطقه روبرو شدیم که در نشستی که با مسئولین فضای سبز منطقه یک شهرداری کاشان و استقبال آنها از اجرای طرح، زیرساختهای لازم را با همکاری اداره منابع طبیعی وکارگروه مدیریت آب و منابع طبیعی و کشاورزی، دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی جهت کاشت ۳۰۰۰هزار اصله نهال را فراهم نمودیم.
اعتماد افزود: صبح امروز پیش از حضور اعضای جمعیت کویر سبز کاشان شاهد اجتماع اهالی مسکن مهر بودیم که استقبال ساکنین مارا در بدو ورود شگفت زده کرد و مجبور شدیم برای پاسخ به استقبال دوستداران طبیعت اقدام به تا مین و افزایش توزیع نهال مورد نظر بنماییم.
وی تصریح کرد: کاشت نهال گام اول در سرسبزی و بهبود شرایط زیستی است اما نباید فراموش کنیم که حفظ و نگهداری از نهال و آبیاری مناسب و بموقع مهمترین عامل در بهره مندی از مزایای کاشت گیاه است.
وی با اشاره به تقاضای ساکنین برای توزیع نهال بیشتر ابراز امیدواری کرد درهفته جاری تعداد ۲۰۰۰ هزار اصله نهال زیتون تلخ و نارون نیز در میان ساکنین توزیع شود.
وی ضمن تقدیر از اعضای جمعیت کویر سبز کاشان به حضور پررنگ اعضای هیئت کوهنوردی وگروه کوهنوردی یاران، جمعیت سلامت روان شهرستان کاشان اشاره کرد وافزود: در حالیکه این عزیزان در روزهای تعطیل به دامن طبیعت می روند اما امروز با حضور در مراسم درختکاری نشان دادند که عاشق واقعی طبیعت و دوستدار همنوعان خودشان هستند و شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند را به معنای واقعی تفسیر کردند.
. از نکات قابل توجه در این مراسم حضور حسین حیدریان عضو شورای اسلامی شهرکاشان و اعضای شهرداری کاشان در این مراسم بود که ساکنین منطقه در حاشیه مراسم به انعکاس مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز