خبرگزاری کار ایران

مادورو در گفت‌وگو با مخبر:

آیت الله رئیسی نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۹۰۶

رئیس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: صمیمانه با دولت و ملت ایران همدردیم و البته یقین داریم مسیر پیش روی ایران مسیری سرشار از موفقیت و پیروزی است.

به گزارش ایلنا، نیکولاس مادورو شامگاه دوشنبه در تماس تلفنی با مخبر گفت: مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزوئلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم ایران ابراز می دارم.

وی افزود: آیت الله رئیسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی خواه تمام عیار در عصر فعلی ما بود.

رئیس جمهور ونزوئلا تصریح کرد: روابط ایران و ونزوئلا روابطی تاریخی است و دوستی و برادری ماهمیشگی خواهد بود.

وی اظهار داشت: به مردم شریف ایران به ویژه خانواده محترم دکتر رئیسی تسلیت می گویم و یقین دارم آینده جمهوری اسلامی ایران مثل تمام آزادی خواهان روشن و سرشار از موفقیت است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از همراهی و همدلی آقای نیکولاس مادرو گفت: پیوند ایران و ونزوئلا ناگسستنی است و ما روابط مان را در عالی ترین سطح راهبردی ادامه خواهیم داد.

مخبر تاکید کرد: رئیس جمهور فقید(شهید) ما یک مردم دوست واقعی بود که در نهایت جانش را در مسیر خدمت به مردم ایران نثار کرد.

آقای مخبر ادامه داد: راه و مسیر دو ملت مقابله با یک جانبه گرایی در جهان است و ما در این مسیر همواره در کنار شما هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز