خبرگزاری کار ایران

سیب زمینی و پیاز با قیمت های ارزان می آید!

کشاورزان آذری محصولات انباری خود را رو کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۲

کشاورزان پیاز وسیب زمینی کار آذربایجان شرقی با توجه به عرضه محصولات پیاز و سیب زمینی تولیدی در قالب طرح استمرار در استانهای گرمسیر در بازارهای مصرف، باید نسبت به عرضه محصولات انبار شده خود به بازارهای مصرف اقدامات لازم وجدی را معمول دارند.

ایلنا: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان و هدر رفت سرمایه‌های ملی در بخش تولید کشاورزی، عرضه به موقع محصولات سیب زمینی و پیاز موجود در انبارهای سطح استان به بازارهای مصرف بیش از پیش لازم وضروری می‌باشد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " ایوب ایرانی فام " در نشست تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان افزود: کشاورزان آذربایجان شرقی با توجه به عرضه محصولات پیاز و سیب زمینی تولیدی در قالب طرح استمرار در استانهای گرمسیر در بازارهای مصرف، باید نسبت به عرضه محصولات انبار شده خود به بازارهای مصرف اقدامات لازم وجدی را معمول دارند.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت محصولات انبارشده سیب زمینی و پیاز در استان گفت: بر اساس اطلاعات موجود بالغ بر ۲۱ هزار تن سیب زمینی و ۲۵ هزار تن پیاز انبارشده که با توجه به احتمال عرضه تولیدات این محصولات در استانهای گرمسیری و احتمال کاهش قیمت این معاونت از تولید کنندگان استان دعوت می نماید تا با عرضه محصولات انباری به تعادل قیمت بازار، کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز