خبرگزاری کار ایران

حق بزرگی بر گردن تیم‌های ملی داریم؛

دادرس: فدراسیون تنیس به باشگاه‌ها نگاه حمایتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۲

در این سال‌ها ۶ بار قهرمان کشور شده‌ایم. همین امسال در سطح نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و بانوان عنوان قهرمانی را به دست آورده‌ایم و اکنون نیز قهرمان جام حذفی شده‌ایم.

فدراسیون تنیس در زمینه حمایت از باشگاه‌ها، برنامه‌ریزی خوبی ندارد و صرفا به برگزاری چند دوره مسابقات داخلی بسنده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم تنیس البرز گاز کیش در مسابقات جام حذفی که در کیش برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد، اما مدیرعامل این باشگاه می‌گوید فدراسیون نگاه حمایتی به باشگاه‌ها به خصوص تیم البرز گاز کیش ندارد.

اردشیر دادرس با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: ۱۸ سال است در تنیس کشور فعالیت می‌کنیم و چندین مقام قهرمانی در رده های مختلف سنی، هم در بخش مردان و هم در قسمت آقایان به دست آورده‌ایم. ثمره این حضور بلندمدت در تنیس ایران معرفی ۲۶ بازیکن به تیم‌های ملی مختلف بوده است.

وی افزود: در این سال‌ها ۶ بار قهرمان کشور شده‌ایم. همین امسال در سطح نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و بانوان عنوان قهرمانی را به دست آورده‌ایم و اکنون نیز قهرمان جام حذفی شده‌ایم.

دادرس ادامه داد: تیم البرز گاز کیش برخلاف برخی از تیم‌ها از بازیکنان جوان استفاده می‌کند. مثلا در بخش بانوان، میانگین سنی تیم ما زیر ۱۷ سال است که توفیق خوبی محسوب می‌شود. در حقیقت ما سنت‌شکنی کرده‌ایم و در واقع حق بزرگی بر گردن تیم‌های ملی داریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی البرز گاز کیش در مورد مسابقات جام حذفی کشور گفت: تیم‌ها با آمادگی خوبی در این رقابت‌ها شرکت داشتند. به عنوان مثال، تیم مبنا مدیران از یک بازیکن خارجی به نام " اشمیت " در ترکیب خود بهره می برد که البته این تنیسور مقابل بازیکن ما باخت. در مجموع سطح بازی ها خیلی بالا بود.

دادرس در ادامه از عدم حمایت فدراسیون از تیم های باشگاهی از جمله البرز گاز کیش انتقاد کرد و یاد آور شد: فدراسیون در این سال ها در خصوص حمایت از باشگاه ها برنامه ریزی خوبی نداشته و صرفا به برگزاری چند دوره مسابقات داخلی اکتفا کرده است. ضمن این که در اندک اعزام های برون مرزی خود از بازیکنان برتر کشور به ویژه تنیسورهای تیم ما استفاده نمی کند.

قهرمان سال‌های نه چندان دور تنیس ایران در خصوص وضعیت کنونی تنیس کشور تصریح کرد: تنیس ایران بسیار آماتور است چون زیرساخت‌های حرفه‌ای را ندارد. ما الان در دسته سوم دیویس کاپ قرار داریم که به احتمال زیاد به دسته چهارم نیز سقوط خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که عدم حمایت مسئولان فدراسیون تنیس از تیم های خوبی همچون البرز گاز کیش آیا شما را در ادامه راه بی انگیزه نمی‌کند، افزود: طبیعی است مدیران باشگاه‌ها بعد از مدتی دلسرد شوند. البته ما به خاطر علاقه به تنیس در این ورزش مانده‌ایم و همچنان به خدمت کردن به تنیس ایران ادامه می دهیم.

مدیرعامل باشگاه البرز گاز کیش در پایان در مورد دعوت احتمالی از تنیسورهای حرفه‌ای جهان به ایران گفت: مذاکراتی را با مسئولان منطقه آزاد و همچنین موسسه ورزش کیش انجام داده‌ایم که در صورت مهیا شدن کارها، مسابقاتی را تحت عنوان جایزه بزرگ خلیج فارس برگزار کنیم. در این رقابت‌ها جایزه ۱۰۰ هزار دلاری تعیین خواهیم کرد و در نظر داریم تعدادی از ۱۶ تنیسور برتر دنیا را به کشورمان دعوت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز