خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

حادثه جمهوری برای شورای شهر اهمیت دارد / موضوع با جدیت پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۴

شورای شهر دو کمیسیون را مسئول کرده است تا به این موضوع و چرایی رخداد آن رسیدگی کند و این برای شورا اهمیت دارد / موضوع آلودگی هوا مساله مهمی است که باید به آن در مدیریت شهری پرداخته شود.

ایلنا: رئیس شورای شهر تهران، گفت: حادثه جمهوری برای شورای شهر اهمیت دارد و حتما موضوع با جدیت پیگیری می شود.

" احمد مسجدجامعی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه مساله آلودگی هوا، موضوعی فرابخشی است، افزود: آلودگی هوا در بخشی فراملی است چرا که منشا ریزگردها خارج از کشور است که هم اکنون کل کشور را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه حل مساله آلودگی هوا باید به صورت فراملی حل شود، گفت: احتراق ناقص موتور وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها و سوخت غیراستاندارد در کنار سایر عوامل تشدید کننده معضل آلودگی هوا شده است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه با توجه به حادثه اخیر در خیابان جمهوری و مرگ دو شهروند آیا شهرداری تهران اولویتی بالاتر از متولی گری آلودگی هوا ندارد، گفت: آلودگی هوا با سلامت افراد سر و کار دارد و نمی توان از کنار آن ساده گذشت.

وی ادامه داد: این انتقاد بیجاست و در همین راستا شورای شهر دو کمیسیون را مسئول کرده است تا به این موضوع و چرایی رخداد آن رسیدگی کند و این برای شورا اهمیت دارد. اما موضوع آلودگی هوا مساله مهمی است که باید به آن در مدیریت شهری پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز