خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

محرومیت زدایی، اولویت مهم آموزش وپرورش لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۴

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: محرومیت زدایی، توسعه، تجهیز و استقرار عدالت آموزشی در دورافتاده ترین و محروم ترین مدارس، اولویت مهم آموزش و پرورش استان است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: محرومیت زدایی، توسعه، تجهیز و استقرار عدالت آموزشی در دورافتاده ترین و محروم ترین مدارس، اولویت مهم آموزش و پرورش استان است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حرکتی ابتکاری لبخند رضایت و شادمانی را به دانش آموزان مشتاق و امیدوار مناطق محروم " کاکاوند " هدیه کرد.

دکتر " گودرز کریمی فر " در حاشیه بازدید از آموزشگاههای " قمش " و " گاودانه پا " در منطقه کاکاوند گفت: آموزش و پرورش معتقد به استقرار عدالت آموزشی در سراسر استان است.
وی با اشاره به مطالعات وسیع در خصوص شناسایی کمبودها و چالش های پیش روی آموزش و پرورش استان گفت: ما معتقدیم که باید دانش آموزان مناطق محروم و دورافتاده استان از امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی شهرهای برخوردار بهره مند شوند.

دکتر " کریمی فر " تاکید کرد: با دعوت از استاندار، مدیران اجرایی و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به دنبال برچیده شدن فقر و محرومیت در مدارس منطقه هستیم.

وی اضافه کرد با اطلاعاتی که از کمبودهای استان داریم تلاش می کنیم با تعامل و مشارکت مسئولین استانی به سمت بهسازی، توسعه و تجهیز مدارس لازم التوجه پیش رویم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان خاطر نشان کرد: طی جلسات متعددی که با مدیران ارشد استان داشتیم و پیگیریهای به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، تصمیمات خوبی برای رفع محرومیت از چهره استان گرفته شده است که در حال عملیاتی شدن آنها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز