خبرگزاری کار ایران

سریال تاریخی «رحیل» آماده پخش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۶۶

سریال تاریخی «رحیل» با درون مایه عاشورایی در اولویت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به قنل از روابط عمومی معاونت سیما، مرکز سیمافیلم ضمن پوزش از مخاطبان به علت تغییر در پخش باکس سریال شبکه سه اعلام کرد: سریال تاریخی «رحیل» که روایتگر قصه‌ای زنانه در اواخر دوره قاجر بوده، خوشبختانه آماده پخش شده است. از این رو با توجه به درون مایه عاشورایى سریال در اولویت پخش قرار گرفت و در اوایل ماه صفر از شبکه سه پخش‌ می شود.

سریال تاریخی «رحیل» یک روایت دست‌اول از پایان دوران قاجار و ابتدای پهلوی به مخاطب ارائه می‌کند. این مجموعه، قصه‌ای زنانه دارد و روایتگر فردی به اسم «مها» و از دربار قاجار است که تلاش می‌کند دیگر زنان اندرونی را با خود متحد و یک تعزیه عاشورایی اجرا کند.  

بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، کاظم هژیرآزاد، ابتسام بغلانی، زنده یاد حسام محمودی و... در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

مسعود آب‌پرور، کارگردان، رامین عباسی‌زاده، تهیه‌کننده فرهاد نقدعلی نویسنده این سریال ٤٠ قسمتی هستند که فصل نخست آن در ۲۰ قسمت در ایام ماه صفر و فصل دوم به مناسبت ایام فاطمیه روى آنتن مى رود.

سریال «محرمانه» هم که پیش تر پخش آن از شنبه ۲۱ مرداد اعلام شده بود پس از پخش «رحیل» از همین شبکه روانه آنتن می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز