خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خبر داد:

توزیع سبد غذایی در بین اقشار آسیب پذیر اتباع خارجی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۵

به منظور بهبود وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر اتباع خارجی و پر بار شدن سبد مصرفی خانوارهای بی‌بضاعت، سبد غذایی میان ۲۰۰ خانوار استان توزیع شد.

ایلنا: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرزگفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) در راستای کمک به معیشت اتباع خارجی ساکن در استان اقلام خوراکی میان ۲۰۰ خانوار توزیع شد.

به گزارش ایلنا در کرج، بهزاد جعفری با بیان این مطلب افزود: به منظور بهبود وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر اتباع خارجی و پر بار شدن سبد مصرفی خانوارهای بی‌بضاعت، سبد غذایی میان ۲۰۰ خانوار استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و کاری این اداره کل، بحثحمایت از اقشار آسیب پذیر است، گفت: باتوجه به وضعیت مالی نامناسب این اقشار، اقلام غذایی شامل؛ برنج، روغن، حبوبات، مرغ و… توزیع شود.

جعفری تصریح کرد: به لطف خداوند امسال توانسته‌ایم چندین مرحله توزیع اقلام و کارت‌های رفاهی میان اقشار آسیب پذیر و کم درآمد اتباع خارجی داشته باشیم و تمامی این خدمات بدون لطف پروردگار متعال و توجه خاص حضرت رسول الله(ص) می‌سر نبود چرا که این بار به مناسبت میلاد حضرت رسول این اقدام صورت گرفت.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در پایان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام خدمت به مردم و نیازمندان است، گفت: توفیقی حاصل شد تا ما هم پس از مدت‌ها که شرایط این اقشار به یکی از دغدغه‌های اصلی این اداره کل مبدل شده بود با تهیه این اقلام یک گام به هدف اصلی خویش نزدیک شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز