خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل متروی تهران:

۵۰ هزار نفر صبح امروز با مترو سفر کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۰۹

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از جابه‌جایی ۵۰ هزار و ۶۱۱ نفر در ساعات ابتدایی صبح امروز (۴:۳۰ تا ۶) با مترو خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در روز نخست تغییر ساعات اداری، ۵۰ هزار و ۶۱۱ نفر بین ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه تا ۶ صبح با متروی تهران و حومه جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مسافری در این زمان مربوط به خطوط ۵ و ۳ است، افزود: در خط ۵ (حومه‌ای) ۱۱ هزار و ۳۵۲ نفر و در خط ۳ متروی تهران ۱۱ هزار و ۶۸ نفر از خدمات این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان این که حد فاصل ساعت ۴:۳۰ دقیقه تا ۵ صبح آمار مسافری در خطوط هفت‌گانه ۸ هزار و ۹۸۵ نفر بود، تصریح کرد: این میزان برای شبکه عظیم متروی تهران و حومه آمار کمی به حساب می‌آید، اما با توجه به تعطیلات انتظار داریم که از روز شنبه ۲۰ خردادماه میزان مسافران در این ساعات افزایش داشته باشد.

درستی با بیان اینکه کارکنان در بخش‌های عملیات، راهبری، مراکز فرمان، معاونت مهندسی، امور ایستگاه‌ها و انتظامات امروز از ساعتی قبل از آغاز بهره‌برداری در محل کار خود حاضر بودند، گفت: کارکنان بخش تعمیر و نگهداری در شب گذشته حجم بالای کار را برای آماده‌سازی خطوط تا ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه پشت سر گذاشتند تا شبکه متروی تهران و حومه صبح امروز بتواند خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کند.

وی در پایان از تلاش جهادی کارکنان مترو  به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز