خبرگزاری کار ایران

نصرتی: خمز چند هفته زودتر آمده بود تراکتور مدعی قهرمانی می‌شد/ شکست سنگین مقابل استقلال از ارزش‌های ما کم نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۰۰

مربی تیم فوتبال تراکتور از عملکرد این تیم در فصلی که گذشته دفاع می‌کند.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تراکتور در فصلی که گذشت اظهار داشت: تراکتور عملکرد خوبی در طول  فصل داشت و من فکر می‌کنم رضایت هواداران و همچنین نظریات کارشناسی که بعضاً در خصوص کیفیت فنی تیم ما مطرح می‌شود این موضوع را تایید می‌کند. ما فوتبال خوب و با کیفیتی ارائه دادیم و در نتیجه گیری هم به نسبت موفق عمل کردیم، هرچند رضایت بخش نبود و نتوانستیم در جایگاهی که در خور تراکتور است را در جدول به دست بیاوریم.

وی در مورد تاثیرات خمز روی تراکتور گفت: خمز در شرایط بدی تیم را تحویل گرفت. پیش از آن تیم با تفکر دیگری بسته شده بود و بازی می‌کرد و میانه فصل تیم را تحویل گرفت و مدتی هم طول کشید تا تفکرات جدید در تیم نمود پیدا کند. به نظرم اگر خمز چند هفته زودتر به تراکتور آمده بود این تیم مدعی قهرمانی بود و تراکتور همیشه باید در چنین جایگاهی حضور داشته باشد.

مربی تراکتور در مورد شکست سنگین مقابل استقلال هم توضیح داد: این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید و بابت این شکست سنگین مقابل استقلال شرمنده هوادارانمان هستیم ولی عملکرد یک تیم را نمی‌توان با نتیجه یک بازی سنجید و منصفانه نیست که یک فصلِ تراکتور را با یک بازی قضاوت کنیم. ما در آن بازی خیلی بد بودیم ولی بازی‌های خوبی را هم به نمایش گذاشتیم و باید همه آنها کنار هم در نظر گرفته شوند. ما شکست بدی خوردیم ولی ارزش‌های ما به خاطر این شکست نباید زیر سوال برود.

نصرتی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. به هر حال تراکتور که درگیر تغییرات در طول فصل بود و باعث شد از کورس عقب بماند و بین سه تیم دیگر هم رقابت تنگاتنگی وجود داشت و در نهایت پرسپولیس به خواسته اش رسید.

وی در مورد وضعیت ادامه همکاری با تراکتور در فصل بعد هم خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست ولی با توجه به عملکرد خمز به نظرم باید او را در تراکتور حفظ کنند. او دو ماه قبل قراردادش را با تراکتور تمدید کرد و فکر می‌کنم به این فعالیت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز