خبرگزاری کار ایران

نصرتی: تراکتور فصل بعد مدعی قهرمانی لیگ است/ بابایی و اخباری و سایر بازیکنان به تیمی جز تراکتور فکر نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۱۲۷

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط این تیم در پایین جدول و خطر سقوط تراکتور صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای تراکتور اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و این وقفه ایجاد شده در مسابقات کمی به ما کمک کرده تا بتوانیم تغییراتی که به واسطه حضور سرمربی جدید در تیم اعمال شده را بیشتر و بهتر بین بازیکنان جا بیاندازیم. تمرینات خوب و منظمی داشتیم و اردوی تهران هم فکر می‌کنم اردوی خوب و مفیدی باشد و به جز بازی گل گهر باز هم بازی تدارکاتی تا شروع لیگ در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد نتایج نا مطلوب تراکتور در هفته های پیش از تعطیلی مسابقات گفت: به هر حال تراکتور این فصل شرایط سختی داشته و تغییرات هم کمی از این تیم زمان گرفته است و وقتی تفکر جدید روی کار می‌آید نیاز به زمان دارد تا جا بیافتد. از طرفی نتایج ضعیف و فشاری که روی بازیکنان از ابتدای فصل وجود داشت باعث شده یک استرسی در فضای تیم حاکم شود که سعی ما این است آن را از بازیکنان دور کنیم و رفته رفته بهتر هم شد. در کل وضعیت امروز تراکتور چیزی است که از ابتدای فصل شکل گرفته و مربوط به الان نیست. ولی شرایط تیم خوب است و همه تمرکز ما روی بازی با نفت مسجد سلیمان است که با دست پر خارج شویم.

مربی تراکتور در مورد اینکه این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند توضیح داد: ما خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم و هیچ وقت هم گزینه سقوط نبودیم، قبول دارم که جایگاه تیم در جدول اصلاً در شأن نام بزرگ تراکتور نیست ولی اینکه گزینه سقوط باشیم هم دیگر نبود و الان هم تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم کسب بهترین نتایج در 6 بازی باقی مانده تا پایان فصل است.

نصرتی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان این تیم مثل اخباری، بابایی و عباس زاده پیشنهاداتی از تیم‌های بالای جدول برای فصل بعد دارند، گفت: طبیعتاً هر بازیکن با کیفیتی پیشنهاداتی دارد ولی در مورد این بازیکنان و کلاً بازیکنان تراکتور تا جایی که من می‌دانم و با خود بچه ها صحبت کردم همه تمرکزشان روی تراکتور است و به تیم دیگری فکر نمی‌کنند. بازیکنان هم قسم شدند در 6 بازی باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنند و تا پایان فصل به فکر فصل بعد نیستند.

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات تراکتور هم توضیح داد: همانطور که گفتم فعلاً تمرکز تیم روی بازی های باقی مانده است و الان در حال حاضر به چیزی جز بازی با نفت مسجد سلیمان فکر نمی‌کنیم. ولی این وعده را به هواداران خوبمان می‌دهم که برنامه های خوبی برای فصل بعد داریم و قرار است یک تیم خوب و قدرتمند برای فصل بعد بسته شود و شک نکنید تراکتور فصل بعد مدعی قهرمانی خواهد بود. آقای زنوزی مثل همیشه قرار است حمایت کنند و پشتیبان مجموعه خواهند بود و به امید خدا یک تیم خوب و مدعی راهی مسابقات خواهیم کرد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد جام جهانی و قرعه کشی انجام شده هم گفت: به نظرم قرعه مناسبی برای ما بود و در هر سید قرعه های به مراتب سخت تری برای ایران وجود داشت و خدا را شکر به آنها نخوردیم ولی در مجموع باز هم کار سختی در پیش داریم و اگر داعیه صعود داریم نیاز به برنامه ریزی و تدارکات خوب دارد تا بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم. من با اینکه می‌گویند اسکوچیچ برود و مربی اسم و رسم دار تر بیاید مخالفم چرا که زمان نداریم و سرمربی جدید فقط یک سال زمان لازم دارد تا فوتبال ما را بشناسد. به نظرم بهترین کار حمایت از اسکوچیچ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز