خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

«نجفی عرب» رئیس اتاق بازرگانی تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۸۰

اولین نشست دوره دهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با هدف انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مسعود خوانساری در سخنان ابتدایی نشست دوره دهم هیات نمایندگان گفت: در انتخابات این دوره 2ماده از آیین نامه تغییر کرد و این موضوع مشکلاتی و پرسش‌هایی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه باوجود همه مشکلات انتخابات در موعد مقرر یعنی 2 اسفند برگزار شد، افزود: اقدامات هیات نظارت، انجمن و شورای نظارت در این زمینه قابل تشکر است؛ تعداد شرکت کنندگان کمتر بودند چراکه تعداد انتخاب شونده و انتخاب کننده کمتر شده بود.

خوانساری از همکاری‌های سرپرست وزارت صمت و کشاورزی تشکر کرد و تصریح کرد: در حال حاضر از نظر اقتصادی کشور در شرایط دشواری قرار دارد؛ پیشرفت در اقتصاد کشور جز در سایه ورود بخش خصوصی میسر نخواهد شد؛ اتاق همواره در طول تاریخ نقدهای به عملکرد دولت وارد کرده است اما بخش خصوصی بدون دولت و توافق با آن نمی‌تواند کار چندانی پیش ببرد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: قرار است که امروز هیات رییسه دوره دهم اتاق بازرگانی تهران برگزار شود و همه انتخابات هیات رئیسه اتاق‌های شهرستان‌ها برگزار شد و در 28 خرداد نیز انتخابات اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد؛ من از هیات رئیسه سنی اتاق تهرات تقاضا دارم که در ادامه این جلسه را مدیریت کنند.

گفتنی است خوانساری بعد از سخنرانی ابتدایی جلسه را ترک کرد و محمدرضا بهرامن به عنوان رئیس سنی، پیام باقری و عطاالله اشرفی نواب رئیس و مریم تاج آبادی به عنوان منشی هیات رئیسه سنی انتخاب شدند.

ابوالفضل نجفی عرب، تنها کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی تهران بود و در نهایت وی با 32 رای موافق و 19 رای سفید به عنوان رئیس اتاق بازرگانی تهران در دوره دهم انتخاب شد.

  در ادامه خانم فریال مستوفی، صادقی نیارکی و شهاب جوانمردی کاندیدای نواب اول و دوم رئیس شدند که برای انتخاب نواب رییس 51 نفر حق انتخاب داشتند و در نهایت صادقی نیارکی با 29 رای نایب رییس اول و شهاب جوانمردی با 27 رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

عباس آرگون و هرویک یاریجانیان کاندیدای خرانه‌داری اتاق بازرگانی تهران شدند و در نهایت آرگون با 46 رای به عنوان خزانه‌دار اتاق بازرگانی انتخاب شد.

 و در نهایت فرزین فردیس و مجید موافق قدیری کاندیدای منشی اتاق  بازرگانی تهران شدند و در فرزین فردیس با 31 رای به عنوان منشی انتخاب شد.

لازم به ذکر است که پیش از انتخابات منشی هیات رییسه پیمان پاک از انتخاب کنندگان درخواست کرد که برای ایجاد وحدت در بین دولت و بخش خصوصی مجید موافق قدیری انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز