خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر و شعار «هفته محیط‌زیست»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۴۹

با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از پوستر «هفته محیط‌زیست» رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، محسن نقیلو، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حفاظت محیط‌زیست که صبح امروز (شنبه ششم خرداد) برگزار شد، از پوستر «هفته محیط‌زیست» با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست رونمایی به عمل آمد.

وی افزود: هفته محیط زیست از ۱۶ تا ۲۲ خرداد با پیام «نهضت ملی کاهش آلودگی‌های پلاستیکی» با مشارکت همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادی برگزار می‌شود.

نقیلو خاطرنشان کرد: در هفته محیط زیست امسال، افتتاح ۱۱ پروژه توسط صندوق ملی محیط‌زیست در قالب تسهیلات به مبلغ پانصد میلیارد ریال (پنجاه میلیارد تومان) و بیش از ۳۰۰ برنامه علمی، فرهنگی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور پیش‌بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: در این هفته تعدادی از پروژه‌های دور اول سفرهای استانی رئیس‌جمهور که در حوزه محیط‌زیست است با حضور استانداران و مقامات سیاسی و اجرایی استان‌ها افتتاح خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: از سال ۱۹۷۲ میلادی، ۱۵ خرداد از سوی سازمان ملل متحد به عنوان «روز جهانی محیط‌زیست» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز