خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

باید با وحدت ملی و امیدبخشی جلوی نقشه‌های دشمن را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۰۳۹

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، گفت: امام خمینی یک عنصر با حرکت تشکیلاتی و سازمانی بود و ما کار تشکیلاتی را خوب بها ندادیم، و باید این نگاه را از ایشان بیاموزیم و با وحدت ملی و امید بخشی بتوانیم جلوی نقشه های دشمن را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی قهرمانان ملت ایران در فتح خرمشهر گفت: درود باید بفرستیم به روح همه شهیدان انقلاب از شهدای موتلفه تا شهدای جنگ و علی الخصوص امام شهیدان که تاریخ سازی و ملت سازی کرد.

پورمحمدی با خواندن روایتی از امام علی گفت:  کسانی که امر خداوند را زنده نگاه می دارند جایگاه بزرگی در نزد خداوند دارند و آن هایی که می روند و یاد می گیرند کلام ما را و به مردم می آموزند بسیار جایگاه بلند مرتبه ای دارند و اگر مردم شیرینی کلام ما را بچشند از ما پیروی می کنند.

وی افزود : از آن بزرگوارانی که احیا کلام ائمه کردند امام خمینی است و شهدای موتلفه و‌شهدای جنگ هستند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: شخصیت امام  هم در زمان های مختلف در حال رشد و کمال بوده، امام ۴۲ با امام سال ۵۷ و امام سال ۶۷ متفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: امام ایستا نبود هم در تفکر و هم در راهنمایی و هم در فقه در حال رویش بود و ما باید افسوس بخوریم که نتوانستم رشدی که امام پایه گذاری کرد را به خوبی درک کنیم.

پورمحمدی در پایان گفت: امام خمینی یک عنصر با حرکت تشکیلاتی و سازمانی بود و ما کار تشکیلاتی را خوب بها ندادیم، و باید این نگاه را از ایشان بیاموزیم و با وحدت ملی و امید بخشی بتوانیم جلوی نقشه های دشمن را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز