خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه امام خمینی قزوین:

جشنواره فرهنگ ملل زمینه ساز گفت‌وگوی ملت‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۹۹۳

سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: جشنواره فرهنگ ملل زمینه ساز گفت‌وگوی فرهنگی ملت‌ها در فضای علمی است و شما دانشجویان غیرایرانی فرصت حضور در این جشنواره را غنیمت دانسته در کنار عامل مشترک زبان فارسی در کشور ما با همدلی در دنیایی که با نگاهی سلطه گرایانه به دنبال برتری جویی است قلب ها را به یکدیگر نزدیک کنید.

به گزارش ایلنا، علی قاسم‌زاده در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) این جشنواره را یک رویداد مهم فرهنگی برای دانشجویان غیرایرانی سراسر کشور عنوان کرد و گفت: ما معتقدیم در دیپلماسی علمی و فرهنگی عامل برتری و یک‌دلی ملت‌ها، تقواست.

سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ادامه داد: تقوا عامل اتحاد بین ماست و همدلی شما عزیزان زمینه ساز اتحاد بین ملت‌ها بویژه دانشجویان غیرایرانی کشور است، شما سفیران صلح، آشتی و پیام رسان دوستی و فرهنگ و تمدن ایرانی کشور ما به کشور خود هستید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس هم در این مراسم بیان کرد: دانشگاه باید مرکز نشر معارف اسلامی و فلسفه اسلامی باشد و دانشجویان با مباحث ادبی و فلسفی و ادبیات مبارزه با استکبار آشنا شوند تا بیداری اسلامی اتفاق بیفتد و پیام بیداری انتقال یابد.

لطف الله سیاهکلی گفت: شما دانشجویان همچنین باید با قوانین اسلامی آشنا شوید تا سفیرانی از سمت اسلام به دنیا و مبشر آزادی و بیداری در سطح دنیا باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز