خبرگزاری کار ایران

غلامی: برخی بازیکنانمان از استرس کم خواب شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۸۷۴

مدافع تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه گلایه کرد و گفت آنها بارها قول داده‌اند، اما هیچ‌کدام عملی نشده است.

به گزارش ایلنا، عارف غلامی پس از صعود استقلال به فینال جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی خوبی ارائه کردیم و مستحق برد بودیم و به فینال رسیدیم. ان‌شاءالله در فینال هم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی درباره وضعیت مالی استقلال تصریح کرد: وضعیت ما از ناراحتی و خرابی گذشته است. شنیده‌ایم که با اسپانسر قرارداد بسته شده است، اما هیچ اتفاق جدیدی را ندیده‌ایم. من اگر بخواهم حرف بزنم، همان حرف‌های تکراری است که در طول هفت ماه گذشته می‌گوییم. به نظرم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من 50 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ماشینم را که خیلی وقت است فروخته‌ام. من نه، بلکه کل بچه‌ها. چند نفر از بچه‌ها اینقدر که مشکلات زیاد بوده است، دیشب مشکل خواب داشتند که این از استرس و مشکلات زیاد است. 10 بار قول داده‌اند، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. به نظرم همان صحبت‌های قبلی را کپی کرده و دوباره پخش کنید.

غلامی درباره احتمال برگزاری دربی در فینال جام حذفی گفت: در فوتبال هیچ چیزی نوشته نشده و معلوم نیست. پارسال با نساجی در نیمه نهایی بودیم، ولی با آن مشکلات داوری مواجه شدیم و نتوانستیم صعود کنیم. ان‌شاءالله این دفعه اشتباه داوری در فینال نباشد.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی خاطر نشان کرد: تلاش بچه‌ها و خیلی از موضوعات دیگر تأثیرگذار هستند که فوتبالی هم نیستند.

غلامی درباره انتخاب داور خارجی برای داور دربی احتمال در فینال گفت: دوستان چیزی را که برای خودشان می‌پسندند، برای بازیکنان نمی‌پسندند. سهمیه بازیکن خارجی را هفت نفر کرده‌اند تا کیفیت لیگ بالا برود، ولی کیفیت داوری‌ها مهم نیست. این مسئله با وجود آن است که خودشان به مشکلات داوری اعتراف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنر می‌خواست که یک باشگاهی با 78 سال تاریخ این اتفاقات گریبان‌گیرش باشد و ما بازیکنانش به این روز بیفتیم و درباره باشگاهی که 78 سال قبل تأسیس شده است، بخواهیم این صحبت‌ها را مطرح کنیم؛ باشگاهی با دارایی‌هایی که همه‌اش حیف و میل شده و رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز