خبرگزاری کار ایران

پایان اورهال پله‌برقی ایستگاه متروی دروازه‌دولت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۸۴

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از پایان اورهال پله‌برقی ایستگاه دروازه‌دولت و بازگشت این پله به مدار بهره‌برداری از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی در جریان بازدید خبرنگاران از ایستگاه‌های مترو در تاریخ ۲۰ اردیبهشت، از خاموشی پله برقی ایستگاه دروازه‌دولت برای اورهال اساسی خبر داد و قول داده بود که این پله برقی تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به مدار بازمی‌گردد که این وعده محقق شد. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از سعه‌صدر مسافرانی که در مدت اورهال این پله‌برقی در ایستگاه دروازه‌دولت تردد داشتند، گفت: خرابی تجهیزات پرمصرفی مثل پله‌برقی در شهر زیرزمینی با توجه به حجم مسافر که روزانه از این تجهیزات استفاده می‌کنند، امری غیرقابل‌اجتناب است، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خرابی‌ها در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وی به اورهال اساسی پله‌برقی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور رفاه بیشتر حال شهروندان و برای آن که پله‌برقی‌هایی که بیش از ۲۰ سال از عمر آنها می‌گذرد، سرپا و فعال بمانند، اورهال و نوسازی این دستگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز