خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد:

تولید ۷ مگاوات انرژی الکتریکی از کارخانه کمپوست اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۳

با احداثنیروگاه استحصال انرژی الکتریکی از ریجکت کارخانه کمپوست اصفهان در حدود ۷ مگا وات انرژی الکتریکی تولید می شود.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه افزایش کیفیت زیست محیطی شهر، حفاظت و بهره برداری از محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها از اهداف برنامه اصفهان ۹۵ است دستیابی به این اهداف را با استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر ممکن دانست و اظهار داشت: هم اکنون شهرداری اصفهان استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر همانند انرژی باد، خورشید و پسماند را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محسن رنجبر با تاکید بر اینکه با وجود اینکه سوخت‌های فسیلی آلودگی زیست محیطی ایجاد می‌کنند روز به روز استفاده از از این انرژی‌ها در شهر گسترش می‌یابد عنوان کرد: سوخت فسیلی تجدید پذیر نیستند و آلودگی ایجاد می‌کنند در حالیکه انرژی‌های تجدید پذیر آلودگی تولید نمی‌کنند.
وی ایجاد نکردن آلودگی را مهم‌ترین ویژگی انرژی‌های تجدید پذیر دانست و عنوان کرد: از زمان راه اندازی توربین بادی و اجرای طرح استحصال انرژی باد با مشارکت شرکت برق منطقه‌ای اصفهان تاکنون ۱۰۰۰ مگا وات ساعت برق تولید شده است و با کار برد انرژی الکتریکی تولید شده در فضای پارک کوهستانی صفه و تله کابین صفه از آن به عنوان صنعت دوستدار محیط زیست یاد می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به برگزاری مناقصه پروژه نیروگاه ۱۰۰ کیلو واتی خورشیدی در مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان اعلام کرد: با راه اندازی این نیروگاه به ظرفیت شهر اصفهان افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه در سطح شهر اصفهان از ۲۶ مگا وات انرژی استفاده می‌شود که قرار است با برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۰ مگاوات از این انرژی مورد نیاز از انرژی‌های تجدید پذیر تامین شود اضافه کرد: اکنون انرژی‌های تجدید پذیر در حدود یک مگا وات از انرژی مورد نیاز شهر را تامین می‌کنند.
به گفته وی با احداثنیروگاه استحصال انرژی الکتریکی از ریجکت کارخانه کمپوست اصفهان در حدود ۷ مگا وات انرژی الکتریکی تولید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز