خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

از تمامی سرمایه‌گذاران با اختصاص زمین و ارائه تسهیلات بانکی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۵

شعار تیم استانداری البرز بر محور استفاده از توان بخش خصوصی در جهت «سرمایه گذاری» و همچنین «توسعه متوازن» در استان است.

ایلنا: استاندار البرز با اعلام اینکه سرمایه گذاری در صنعت البرز حرف نخست را خواهد زد، گفت: از تمامی سرمایه گذاران با اختصاص زمین و ارائه تسهیلات بانکی حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهرطاهری با تاکید بر اینکه شعار تیم استانداری البرز بر محور استفاده از توان بخش خصوصی در جهت «سرمایه گذاری» و همچنین «توسعه متوازن» در استان است، اظهار داشت: استان البرز با استقرار ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی، قطب اقتصادی مهمی در جوار پایتخت به شمار می‌رود.

وی قرارگیری البرز در مسیر بیش از ۱۰ استان دیگر را از شاخصه‌های سهولت تردد و دسترسی به مسیرهای خروجی دانست و گفت: این ویژگی‌ها البرز را طی سال‌های اخیر در زمره قطب‌های صنعتی قرار داده است تا چرخی از چرخ‌های صنعت کشور را به حرکت درآورد.

نماینده عالی دولت در استان البرز فعال نگه داشتن حتی یک واحد تولیدی را عشق به کار، ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشرفت صنعت منطقه عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری در صنعت البرز برای ما حرف اول را می‌زند. در این راستا راهبرد تیم تدبیر وامید در البرز ورود سرمایه گذاران به این بخش است.

وی افزود: با ظرفیت‌هایی که در حوزه صنعت وجود دارد از تمامی سرمایه گذاران در هر بخش تولیدی، صنعتی و… امکان سرمایه گذاری را فراهم خواهیم ساخت.

طاهری اختصاص زمین به سرمایه گذاران و سهولت در تسهیلات بانکی را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای توسعه صنایع استان ذکر کرد.

استاندار البرز تصریح کرد: البته سرمایه گذاری در البرز منحصر در بخش صنعت نخواهد بود بلکه با توجه به ظرفیت‌های مختلفی که در این استان وجود دارد می‌توان در تمامی حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و حتی فرهنگی و ورزشی سرمایه گذاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز