خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهاده‌ها در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۶۱

اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی، نهاده‌های آبیاری و پهپادهای کشاورزی آیفارم اصفهان از 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این نمایشگاه تخصصی که اولین دوره آن با حضور 64 مشارکت کننده برگزار می‌شود، با مشارکت فعالان اقتصادی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، یزد، فارس، مازندران و آذربایجان غربی از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز به کار خواهد کرد.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهادها ساخت سازه گلخانه، تجهیزات گلخانه، بستر کشت، انواع بیل کشاورزی، تولید لوله و اتصالات آبیاری، دستگاه تصفیه آب، تولید کننده ورق‌های ژئوممبران، نوارهای قطره‌ای آبیاری، تولید وعرضه محصولات و نهاده‎های کشاورزی و پهپادهای کشاورزی است.

براساس هماهنگی‌های انجام شده در طول زمان برگزاری این نمایشگاه پنج کارگاه آموزشی با موضوعات آشنایی با فناوری ساخت سازه‌های ارتفاع بلند گلخانه‌ای، گلخانه هوشمند و بهینه سازی مصرف آب و انرژی در گلخانه‌ها، توسعه پایدار گلخانه‎ها و کشاورزی هوشمند، آشنایی با سایبان و توری باغات (نت هاوس) و سطوح تکنولوژی در گلخانه با حضور کارشناسان و گردهمایی اعضای انجمن گلخانه سازان با مدیران وزارت جهاد کشاورزی و صمت  برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی، نهاده‌های آبیاری و پهپادهای کشاورزی آیفارم اصفهان از 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه در ساعت بازدید 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان و فعالان صنعت گلخانه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز