خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف ۳۲۰ کیلو گرم مواد افیونی در بسته‌های قهوه در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۰

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل قاچاقچی به نام ش - پ موفق به کشف ۱۹۶ کیلوگرم حشیش در ۱۹۶ بسته و ۱۲۴ کیلو و ۳۰ گرم تریاک در ۱۳ بسته شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند قاچاق موادمخدر در اسلامشهر و کشف ۳۲۰ کیلو و ۳۰گرم حشیش و تریاک در بسته‌های قهوه و دستگیری ۳ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، " ناصر اصلانی " گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان، روز گذشته با شناسایی باند قاچاق موادمخدر در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر موفق به دستگیری ۳ قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه وسائط نقلیه سبک و نیمه سنگین و کشف ۳۲۰ کیلو و ۳۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به علمیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان در شهرستان اسلامشهر گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، اخباری از فعالیت ۱ قاچاقچی به نام ش - پ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرک واوان به دست آمد با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اصلانی در ادامه افزود: با ادامه تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس مشخص شد قاچاقچی موادمخدر قصد دارد محموله‌ای از مواد مخدر را در شهرستان اسلامشهر به فروش برساند که در راستای دستگیری قاچاقچی و همدستانش، محل سکونت و پاتوق‌های احتمالی وی تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس غرب استان تهران، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل قاچاقچی به نام ش - پ موفق به کشف ۱۹۶ کیلوگرم حشیش در ۱۹۶ بسته و ۱۲۴ کیلو و ۳۰ گرم تریاک در ۱۳ بسته شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دستگیری همدستان قاچاقچی در این عملیات پلیس افزود: در ادامه بازرسی‌های پلیس از منزل متهم ردیف اول، ۲ همدست دیگر وی به نامهای ن – الف، ۲۶ ساله و پ – د ۵۳ ساله هر دو اهل کرمانشاه دستگیر و ۱ دستگاه خودروی پراید و ۱ دستگاه خودروی نیسان نیر توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز