خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف ۱۴۴ کیلوگرم شیشه در شهر مرزی هیرمند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۵۹۸

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهر مرزی هیرمند خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد روانگردان صنعتی از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود خودرو از مرز به داخل کشور، این خودرو به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت و در این راستا چند تیم از ماموران زبده ضمن شناسایی محور تردد این خودرو  و در پایش چند ساعته، در نهایت در محور پل ابریشم موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه نسبت به توقیف خودرو اقدام کردند و در بازرسی از آن مقدار 144 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار داشت: در این راستا دو سوداگر مرگ دستگیر شدند و یک دستگاه تریلی کشنده نیز توقیف شد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جلیلیان در پایان با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، تاکید کرد: خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه‌روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر، نقش بی‌بدیلی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز