خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

کلاهبرداری با ترفند سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ساختمانی/ متهم پس از ۴ سال دستگر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۱۳

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۴۳ میلیارد تومان کلاهبرداری خبرداد و گفت: این فرد با اقدام به موقع پلیس شهرستان چوار دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند سرمایه‌گذاری در استان‌های تهران، گلستان و ایلام و نیز احداث شرکت‌های ساختمانی و ساخت بیمارستان خصوصی در یکی از شهرستان‌های تابعه ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اقدامات پلیس ایلام در مدت متواری شدن متهم، وی پس از حدود ۴ سال  توسط ماموران کلانتری شهرستان چوار دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم با ادعاهای مختلف از جمله ارتباط مستقیم با مسئولان کشوری و اعطای سود کلان، اعتماد مشتریان و دیگران را به خود جلب کرده بود و برخی افراد مبالغی را به وی داده بودند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این که متهم به کلاهبرداری ۴۳۰ میلیارد ریالی خود اعتراف کرده است، عنوان کرد: تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شده و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. 

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در معاملات اقتصادی از اعتماد بی‌مورد به افراد غریبه و ناآشنا خودداری ورزند و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاهبردار و مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز