خبرگزاری کار ایران

شلیک قاچاقچیان چوب به حافظان منابع طبیعی در شهرستان نور/ ۲ نگهبان جنگلی مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۰۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری از شلیک قاچاقچیان چوب به طرف جنگلبانان در منطقه ایزدشهر شهرستان نور خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۲ تن از نگهبانان جنگلی براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طیعی و آبخیزداری کشور، سید علی علوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: یک بار دیگر در ایام نوروز شاهد ضرب و جرح جنگلبانان بودیم و قاچاقچیان چوب در جنگل‌های ایزدشهر نور دست به اسلحه بردند و ضمن درگیر شدن با جنگلبانان، آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه گذشته ۲ تن از نگهبانان جنگلی ایزدشهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال یافتند.

وی افزود: نگهبانان مجروح از نیرو‌های حفاظتی و مجری بودند که مسئولیت نظارت و کنترل مبادی و خروجی قاچاق چوب در این محدوه را برعهده داشتند. 

علوی تاکید کرد: متاسفانه قاچاقچیان از فاصله بسیار نزدیک هر ۲ جنگلبان را با شلیک گلوله سلاح ساچمه‌زن از ناحیه پا و کمر مورد هدف قرار دادند، البته خوشبختانه وضعیت جسمی جنگلبانان زخمی رو به بهبودی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه، همان شب در بیمارستان نور حاضر شدیم و تا امروز خوشبختانه یکی از جنگلبانان مرخص شده و فرد دیگر هم‌اکنون بستری است.

وی در پایان تصریح کرد: سرنخ‌هایی از ردپای افراد ضارب پیدا شده است و تلاش برای دستگیری آنان با کمک نیروهای پلیس ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز