خبرگزاری کار ایران

مجروح شدن ۲ مامور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب در استان گیلان/ دستگیری یکی از ۳ قاچاقچی ضارب

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۷۲

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از مجروح شدن دو مامور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب در شهرستان رضوانشهر و دستگیری یکی از سه قاچاقچی ضارب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، سرخوش کرم‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: دو مأمور منابع طبیعی شهرستان رضوانشهر هنگام ماموریت در منطقه رودبارسرای ایم شهرستان مورد ضرب و شتم سه قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند، قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افراد هیچ مجوزی برای قطع درخت و حمل چوب نداشتند، افزود: ماموران یگان حفاظت یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند ، اما دو قاچاقچی دیگر با به‌کارگیری سلاح سرد (اره دستی و داس)، مأموران منابع طبیعی را مجروح کردند و از محل درگیری متواری شدند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ادامه داد: حال عمومی یکی از ماموران مساعد است و مامور دیگر برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

کرم‌زاده با اشاره به تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری با دستور قضایی، از اهالی استان گیلان خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز