خبرگزاری کار ایران

درمان سرپایی بیش‌از ۲۰ هزار مصدوم/ خدمات نوروزی جمعیت از مرز ۴.۹ میلیون گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۱۳

سخنگوی طرح ملی نوروزی هلال احمر از درمان بیش از ۲۰ هزار مجروح حوادث و سوانح نوروزی به صورت سرپایی توسط نیروهای هلال احمر خبر داد و گفت: خدمات نوروزی هلال احمر به شهروندان به ۴ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۲۰۶ مورد رسیده است.

به گزارش ایلنا، سلیمی در جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر که امروز با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، معاونان و مدیران و همچنین حضور برخط مسئولین در برخی استان‌ها و مدیران عامل هلال احمر کشور برگزار شد، با اعلام آمار کلی خدمات نوروزی جمعیت در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه، خدمات درمان، دارو و توانبخشی گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان یازدهم فروردین‌ماه، ۴ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۲۰۶ خدمت نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، پویش هلال رحمت و همچنین خدمات درمان و توانبخشی و معاینات حجاج در سطح کشور ارائه شده است.

سلیمی‌ با بیان اینکه در این مدت، ۵۳ هزار و ۴۷۷ نفر از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شده و ۸۰ هزار و ۳۱۲ بسته معیشتی نیز در قالب طرح هلال رحمت آماده توزیع در میان نیازمندان شده است، افزود: با مشارکت جوانان هلال‌احمر ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۴۱ نفر_خدمت بشردوستانه از جمله راهنمایی مسافران، برپایی خیمه‌های نماز، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در ایام نوروز و در مبادی و خروجی‌های شهرها به مسافران ارائه شده است.

وی با اشاره به آغاز معاینات حج زائران در کشور، گفت: با همکاری ۵۹۱۷ نفر_روز پزشک، معاینات ۳۱ هزار و ۳۹۹ زائر تا پایان روز گذشته انجام شده است. همچنین در این ایام  ۱۰۹ هزار و ۹۳۱ خدمت توانبخشی، دارویی و درمانی با تلاش کادر دارویی و درمانی هلال احمر به مردم ارائه شده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر از روز ۲۴ اسفند با مشارکت ۳۹۱ هزار و ۵۵۴ نفر_روز نیروی انسانی جوان، امدادگر، داوطلب و کارمند هلال احمر آغاز شده است و تا پایان سفرهای نوروزی‌ تداوم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز