خبرگزاری کار ایران

سلیمی خبر داد:

تشریح اقدامات هلال احمر در طرح نوروزی /فراهم شدن اسکان اضطراری برای بیش از ۳ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۰۴

سخنگوی طرح ملی نوروزی هلال احمر از نجات ۳۶۰ مصدوم سوانح جاده ای توسط تیم های تخصصی هلال احمر خبر داد.

«وحید سلیمی» سخنگوی طرح های ملی نوروزی هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ۲۴ اسفند تا ۱۱ فروردین در مجموع ۳۶۹۴ عملیات و خدمت تا ۱۱ فروردین انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۷۰۰ مورد عملیات جاده ای، ۱۴۶ عملیات حوادث جوی، ۳۲ عملیات در محیط های آبی و ۱۳۳ عملیات نجات کوهستان نیز انجام شده است.

سخنگوی طرح های ملی نوروزی هلال احمر تصریح کرد: در این عملیات ها به ۵۳ هزار و ۴۷۷ نفر امدادرسانی شده و برای ۳۹۸۸ نفر از شهروندان نجات داده شده نیز اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین در این مدت ۱۴۳۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار و ۸ نفر از مصدومین سوانح مختلف نیز در محل درمان شده و ۲۷۳ نفر از گرفتارشدگان نیز به مناطق امن منتقل شده اند.

به گفته وی در این بازه زمانی ۳۱۴ عملیات نجات فنی انجام شده که منجر به نجات ۳۶۰ نفر شده است.

سخنگوی طرح های ملی نوروزی هلال احمر گفت: بیشترین امدادرسانی در این مدت به ترتیب در استان‌های مازندران، اصفهان و فارس بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز