خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

فارس، خراسان رضوی و اصفهان در صدر آمار پذیرش مسافران در طرح اسکان فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۳۲

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان این که استان‌های فارس، خراسان رضوی و اصفهان در صدر آمار پذیرش مسافران در طرح اسکان فرهنگیان هستند، گفت: تا امروز یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش اسکان داده شده‌اند.

«سید سعید مقدم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تازه‌ترین آمار ثبت‌شده در سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان توضیح داد: براساس آخرین آمارها تا ساعت ۱۲ روز نهم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش‌شده تا این لحظه یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۳۵۰ هزار و ۱۴ خانوار هستند. 

وی افزود: میزان پذیرش تا کنون به ۲ میلیون و ۶ هزار و ۶۸۸ نفر - روز رسیده است و آمارها همچنان در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ضمن اعلام هفت استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران گفت: تا امروز استان‌های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر وهرمزگان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را در سطح استان فرهنگیان داشته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی و ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸ هزار و ۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ تن به عنوان عوامل اجرایی طرح اسکان فرهنگیان فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز