خبرگزاری کار ایران

شجاعت و ایثارگری از خصوصیات مرزبانان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۲۴

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا در نشست فرماندهان و معاونین مرزبانی استان بوشهر گفت: شجاعت، ولایت‌مداری و ایثارگری از خصوصیات مرزبانان است.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار جلال ستاره در نشست با فرماندهان و معاونین مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، گفت: مرزبانان غیرتمند با روحیه بالای جهادی شجاعانه از مرزها حراست و مراقبت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مرزبانان به عنوان سربازان ولایت عاشقانه در راه خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

سردار ستاره گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی، «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات مهم و هدفمند در راستای مبارزه با قاچاق همت کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب و نظام قصد تضعیف باورهای دینی و اعتقادات مذهبی قشر جوان و خانواده‌ها را دارند باید با هوشیاری و هوشمندی مراقبت نماییم.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مراقبت از خانواده‌ها خصوصا در فضای مجازی یک امر و وظیفه‌ای مهم و حساس برای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمنان و معاندین علیه انقلاب و اخلاق جوانان است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مرزبانان استان گفت: در سال ۱۴۰۲ باید با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی مبارزه با پدیده قاچاق و تأمین امنیت مرزها و استیفای حقوق مرزنشینان و دولت تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز