خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اعلام کرد:

کشف 71 کیلوگرم شیشه در بزرگراه آزادگان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۳۱۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از 71 کیلوگرم شیشه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی اعضای یک باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی در اقدامی ضربتی دستگیر و متلاشی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئایت این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه‌دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی سوژه مورد نظر مشخص شد متهم در پوشش باند خانوادگی به همراه همسرش یک محموله موادر مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 207 به سمت تهران در حال حرکت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال کشف این موضوع، ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و به این ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

 این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران بعد از چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروی مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران سرانجام بامداد روز گذشته درحالی که زوج جوان در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بودند، در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری  متوقف و بلافاصله دستگیر شدند.

آذین تاکید کرد: پس از توقیف خودرو، بلافاصله نسبت به بازرسی آن اقدام و 71 کیلو و 500 گرم شیشه کشف شد و متهمان نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شدند.

وی در ادامه گفت: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان تصریح کرد: ماموران این پلیس در تمام مسیرهای مواصلاتی، راه‌ها و بیراهه‌ها به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران شود، تحت نظر قرار داده و کشف و دستگیری متهمان آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز