خبرگزاری کار ایران

تضمین قبولی آزمون آیلتس با کلاس آیلتس آریام

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۶۶

برای هر دانشجویی که قصد ادامه‌ تحصیل در خارج از کشور را دارد، قبولی آیلتس ‌آکادمیک و داشتن نمره ‌آیلتس بالا یکی از ملزومات جهت‌گرفتن پذیرش از دانشگاه مقصد هست. با شرکت در کلاس تضمینی ‌آیلتس در موسسه زبان آریام (www.aryamcollege.com)، احتمال قبولی خود را با حضور برترین اساتید دوره آیلتس، افزایش خواهید داد.

اهمیت مدرک آیلتس در پذیرش تحصیلی

آیلتس یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی جهت پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌‌های خارجی است. امتیازاتی که در آیلتس کسب می‌شود، می‌تواند برای تحصیل در کشورهایی مانند انگلستان، استرالیا، کانادا و نیوزیلند بسیار حیاتی و تاثیر‌گذار باشد. از آن‌جا که بسیاری از دانشگاه‌های خارجی در کشورهایی که زبان رسمی آن‌ها انگلیسی است، متقاضیان خود را ملزم به ارائه نمره آیلتس می‌کنند، بنابراین برای کسب پذیرش ‌تحصیلی در این دانشگاه‌ها، داشتن نمره قابل قبول در آیلتس بسیار مهم است. برخی از دلایل اهمیت آیلتس در پذیرش تحصیلی عبارتند از:

  • نشان‌دادن توانایی زبانی: آیلتس به موسسات آموزشی نشان می‌دهد که داوطلب قادر به مکالمه، نوشتن و خواندن در زبان ‌انگلیسی است. این مهارت‌ها برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی بسیار اساسی هستند.
  • ارزش بین‌المللی: آیلتس به‌عنوان یک آزمون بین‌المللی شناخته شده است. بسیاری از دانشگاه‌های خارجی از آیلتس به‌عنوان یکی از معیارهای مهم برای پذیرش دانشجو استفاده می‌کنند.
  • رقابت‌پذیری: در بسیاری از رشته‌های تحصیلی، رقابت بسیار شدید است. ارائه نمره بالای آیلتس می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا برای پذیرش در دانشگاه‌های برتر رقابت کنند.
  • شرایط ویژه: برخی از دانشگاه‌ها و برنامه‌های تحصیلی خاص، برای پذیرش نیاز به نمره آیلتس خاص دارند. در این شرایط، آیلتس به‌عنوان یکی از شرایط لازم برای پذیرش در نظر گرفته می‌شود.
  • تسهیل در پذیرش: ارائه نمره‌ی‌ بالای‌آیلتس به داوطلبان می‌تواند در فرآیند پذیرش دانشجو به مرحله‌ی بعدی کمک کند. در بسیاری از موارد، نمره‌ی آیلتس به‌عنوان یکی از معیارهای تعیین اولویت برای پذیرش در نظر گرفته می‌شود.
  • رسمیت بالا: آیلتس به عنوان یکی از آزمون‌های رسمی برای تعیین سطح زبان ‌انگلیسی در بسیاری از کشورها شناخته شده است. به این دلیل، داوطلبان با ارائه نمره‌ی بالای آیلتس، نظر موسسات ‌آموزشی بیشتری را برای پذیرش خود جلب می‌کنند.
  • افزایش شانس در اخذ ویزا: داوطلبانی که برای تحصیل در دانشگاه‌های‌ خارجی اقدام می‌کنند، باید با شرایط ویزای کشور مورد نظر آشنا باشند. ارائه نمره‌ی بالای آیلتس می‌تواند در فرایند اخذ ویزای تحصیلی به داوطلبان کمک کند.

تضمین قبولی آزمون آیلتس با کلاس آیلتس آریام

نمره مورد قبول دانشگاه‌ها برای آیلتس چند است؟

در بسیاری از دانشگاه‌های جهان، نمره‌ آیلتس برای قبولی به توافق‌نامه‌های دانشگاه و برنامه تحصیلی وابسته است. همچنین، نمرات مورد نیاز برای قبولی ممکن است بین دانشگاه‌ها و برنامه‌‌های تحصیلی مختلف متفاوت باشد. به‌طور کلی، درصورتی‌که بخواهید برای تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور آیلتس بدهید، باید نمره حداقل 6.5 تا 7 را به‌دست آورید تا برای قبولی در برنامه تحصیلی مورد نظرتان احتمال بیشتری داشته باشید.

بررسی سایت‌ دانشگاه‌های معتبر دیگر هم نشان می‌دهد که حداقل نمره برای پذیرش به عنوان دانشجوی‌ خارجی و بین‌المللی در آن دانشگاه، 6.5 می‌باشد.

کلاس خصوصی آیلتس آریام

کلاس تضمینی آیلتس آریام یکی از بهترین پیشنهادها برای یادگیری مهارت‌های آزمون IELTS  در زمان کم است. اساتید حرفه‌ای و متخصص ما با تجربه سال‌ها آموزش در زمینه آیلتس، همراه شما در راه کسب نمره دلخواهتان هستند و با صرف زمانی کمتر از دوره‌های ‌عمومی آیلتس، شما را برای این آزمون آماده خواهند کرد. با کلاس‌ تضمینی آیلتس آریام، شما دیگر نگران نمره خود نخواهید بود.

تضمین قبولی آیلتس با کالج آریام

دوره‌ تضمینی ‌آیلتس ‌آریام با تضمین 110 % بازگشت وجه، خیال زبان‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون ‌آیلتس (IELTS  را راحت خواهد کرد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس آیلتس کالج آریام، خود را برای آزمون هیجان‌انگیز آیلتس آماده و در صورت عدم دریافت نمره دلخواهتان 110% هزینه خود را دریافت کنید. ما در کلاس‌ تضمینی آیلتس با استفاده از کلاس‌های ترکیبی (حضوری و آنلاین)، مدیریت آموزشی (برنامه‌ریزی اختصاصی و فردی) و استفاده از اساتید باتجربه و مسلط، امکان موفقیت شما در آزمون آیلتس را افزایش خواهیم داد.

مشاوره  و پشتیبانی زبان آموزان در کالج آریام

مشاوره و پشتیبانی زبان‌آموزان در موسسه‌ زبان ‌آریام، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ما برای گرفتن بهترین نتیجه همیشه درکنار شما خواهیم بود. پشتیبانان موسسه ‌زبان ‌آریام در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گوی سوالات شما هستند. همچنین مشاوران کالج آریام در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و با تجربیات و تخصص خود بهترین راهکار و جواب‌ها را برای سوالات شما عزیزان ارائه خواهند کرد.

کلام پایانی درباره آزمون آیلتس

نمره آزمون آیلتس یکی از مدارک مهم جهت ارائه به دانشگاه مورد نظر شما برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی است. برای گرفتن نمره بالا شما باید در مهارت‌های مکالمه، نوشتن، گوش‌دادن و خواندن زبان انگلیسی مهارت بالایی کسب کنید. معمولا دانشگاه‌های معتبر دنیا برای پذیرش دانشجو خارجی نمره آزمون آیلتس را بین 6.5 تا 7 مشخص می‌کنند و شما باید نمره این آزمون رو جهت پذیرش و اپلای، به دانشگاه ارائه دهید.

آموزشگاه آیلتس آریام (www.aryamcollege.com) با برگزاری کلاس‌ تضمینی آیلتس می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین گزینه‌ها برای گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس برای شما باشد. با تضمین قبولی شما در آزمون آیلتس و طرح بازگشت 110% وجه، خیال شما برای موفقیت در این آزمون مهم راحت خواهد شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز