خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ضریب اشغال هتل‌های خوزستان برای نوروز ۱۴۰۲ کمتر از ۵۰ درصد است/ همچنان میزبان مسافران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۵۰

درحالی که مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی از رزرو ۹۵ درصد مراکز اقامت رسمی خوزستان خبر داده بود اما رئیس جامعه هتلداران استان خوزستان با تکذیب این خبر از خالی بودن بیش از ۵۰ درصد تخت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش سیدمصطفی فاطمی (مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی) از درصد رزرو مراکز اقامتی استان‌های مختلف کشور در نوروز ۱۴۰۲ و شهرهای مکملی که برای اقامت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده خبر داد و اعلام کرد: استان خوزستان ۷ هزار تخت رسمی دارد که ۹۵ درصد آن برای نوروز رزرو شده است از این رو شهرهای دزفول با ۶۰۰ تخت، شوشتر با ۳۰۰ تخت و شوش با ۲۰۷ به عنوان شهرهای مکمل معرفی می‌شوند.

این در حالی است که عبدالحمید حرمتی (رئیس جامعه هتلداران استان خوزستان) با تکذیب رزرو ۹۵ درصدی هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان برای نوروز ۱۴۰۲ به ایلنا گفت: ظرفیت مراکز اقامتی خوزستان نه تنها تکمیل نیست بلکه حتا کمتر از ۵۰ درصد رزرو شده و اعلام می‌کنیم که هنوز پذیرای مسافران نوروزی هستیم. 

او ادامه داد: مراکز اقامتی و هتل‌های استان خوزستان در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد ظرفیت اقامتی‌شان خالی است و حتا ممکن است برخی از آنها به مسافران تخفیف هم بدهند. مسافران همچنان می‌توانند خوزستان را برای مقصد سفر انتخاب کنند و در هتلها اقامت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز