خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

آغاز بارش‌های بهاری از امروز تا پایان هفته/مسافران نیمه شمالی کشور تجهیزات زمستانی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۸۰

کارشناس سازمان هواشناسی بیشتر مناطق کشور در هفته جاری را بارانی اعلام کرد و گفت: روند دمایی هوای تهران در روز‌های آتی کاهشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: برای امروز در استان گلستان، خراسان شمالی شمال خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا با سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود، افزود: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان و قزوین بارندگی خواهیم داشت که بارش‌ها در نقاط مستعد به شکل تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

وی افزود: این وضعیت روز دوشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد.

گودرزی برای روز دوشنبه در سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی کرد و گفت: روز سه شنبه به جز استان سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در روز چهارشنبه برای کشور به جز جنوب استان فارس و بوشهر خبر داد.

گودرزی آب‌های جنوب کشور را برای امروز مواج اعلام کرد و گفت: از دوشنبه تا روز چهارشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش دما پیش‌بینی می‌شود و مسافران نیمه شمالی کشور باید لباس گرم و تجهیزات زمستانی داشته باشند، در سایر مناطق کشور هم لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید وجود خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تهران از روز دوشنبه بعد از ظهر و طی روز سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌های بهاری خواهد داشت، گفت: روند دمایی پایتخت در روز‌های آتی کاهشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز