خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان؛

عرضه میوه عید از جمعه در 52 غرفه آغاز می شود/ لزوم افزایش نظارت ها بر بازار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۱۲

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز توزیع میوه شب عید و خرما در 52 غرفه سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا قاسمی رئیس جهادکشاورزی استان سمنان با تاکید بر لزوم نظارت نهادهای نظارتی و رصد مستمر بازار، بیان کرد: امسال در سطح استان ۵٢ غرفه جهت توزیع میوه مورد نیاز مردم در ایام عید پیش بینی شده است که از این تعداد ١٩ غرفه در مراکز شهرستان ها و ٣٣ غرفه در شهرها و مناطق روستایی دایر می شود و از روز جمعه آماده ارائه محصولات با قیمت مصوب هستند.

وی با اشاره به لزوم نظارت های بیشتر با توجه به تعداد غرفه ها، افزود: در رابطه با کاهش قیمت نیز در صورت لزوم بر اساس شرایط بازار و رفتار مصرف کننده و تشکیل کمیته راهبری این امکان وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به تأمین شکر و برنج نیز اشاره کرد و گفت :روسای ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان های استان موظف اند تا پیگیر جذب سهمیه مورد نیاز شکر و برنج باشند تا تقاضای مردم در ماه مبارک رمضان اجابت شود.

قاسمی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان  با تاکید بر معرفی هر چه سریعتر نمایندگان و مباشران توزیع این محصول  در شهرستان ها، اظهار کرد: در موضوع قیمت خرما نیز ١ تن و ۶٠٠ کیلوگرم از سال گذشته در انبارها موجود است که با قیمت مناسب تر عرضه می شود؛ مازاد بر این، ۵ تن خرما نیز برای عرضه امسال پیش بینی شده که پایین تر از قیمت بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز