خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت تاکید کرد:

باید مانع خرد شدن غیرقانونی باغ‌ها و اراضی کشاورزی در حریم تهران شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۹۲۷

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ضمن تاکید بر صیانت و حفظ اراضی کشاورزی و باغ‌های حریم تهران گفت: اقدامات و مصوبات باید مانع خرد شدن باغ‌ها و اراضی کشاورزی واقع در حریم و از بین رفتن ریه شهر تهران شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، هشتاد و هشتیمن جلسه کمیته فنی حریم شهر تهران با حضور حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اکبر فسایی مدیرکل حریم شهر تهران، عربی، سرپرست اداره‌کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه، یزدانی، معاون شهرسازی و معماری سازمان بازرسی، فرهادی، شهردارمنطقه ۱۹ به همراه معاونین و با حضور معاونین وکارشناسان حریم با بررسی هفت دستور جلسه در خصوص موضوعات مهم حریم شهر تهران برگزار شد. 

در این جلسه صارمی با تاکید بر لزوم صیانت از حریم به عنوان ریه شهر تهران گفت: باید مطابق ضوابط  قانونی به گونه‌ای برنامه ریزی و عمل شود که جلوی افراد سوءاستفاده‌کننده که به دنبال خردکردن اراضی کشاورزی و باغ‌های حریم شهر تهران هستند گرفته شود.

در این جلسه موضوعات فنس‌کشی باغ‌ها، موضوع تخصیص کدنوسازی در املاک موقوفه، نحوه اعمال ماده ۱۰۱قانون شهرداری در اراضی کشاورزی و حریم شهر و املاک موقوفه، نحوه اقدام در ارتباط با عوارض حق بهره‌برداری موقت اراضی و املاک واقع در حریم، بررسی موضوع نحوه اقدام در محدوده حریم شهرداری منطقه ۱۹ با توجه به همپوشانی با محدوده شهر فرهنگی و مذهبی آفتاب و ... مورد بحث و تبادل نظر تخصصی  افراد حاضر در جلسه قرار گرفت و دستورات لازم در این حوزه‌ها توسط معاون شهر سازی و معماری شهرداری تهران ارائه شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز