خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

آغاز استقرار 35 تیم جهادی در نقاط پرتصادف راه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۹۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: نوروز پیش رو 35 تیم جهادی برای استقرار در نقاط پرتصادف راه‌های استان استقرار پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی افزود: این تیم‌ها در راستای کاهش تصادفات و سوانح رانندگی با استقرار در نقاط پرتصادف اقدامات مربوط به کنترل حوادث و امدادرسانی به مسافران را انجام خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: تیم‌های جهادی مجموعه‌ای از نیروهای داوطلب مردمی هستند که با تجهیزاتی چون کلاه و کاور و چراغ‌های گردان که از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد از امروز تا 15 فروردین 1402 در جاده‌ها مستقر شده و به ارائه خدمات بپردازند.

حق‌لطفی ادامه داد: علاوه بر نیروهای مردمی جهادی گشت‌های راهداری هم به صورت شبانه روزی به ویژه در برخی ساعات حساس از جمله 2 تا 6 بامداد حضوری جدی در محل ماموریت خود خواهند داشت.

وی بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را نیز یکی دیگر از اقدامات مستمر این اداره کل در ایام نوروز عنوان کرد و افزود: مردم نیز می‌توانند با مشاهده تخلفات و همچنین در صورت ارائه پیشنهادات و انتقادات با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین که به صورت شبانه روزی فعال است تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز