خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

پویش همراهان سفر ایمن در قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۶۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن برای دومین سال متوالی در ایام نوروز ۱۴۰۲ در دو مجتمع خدماتی رفاهی این استان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی در این باره اظهار کرد: پویش به مدت ۲۱ روز متوالی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب درخشان صحرا واقع در آزادراه قزوین-زنجان و مجتمع مرادی آبیک در آزادراه قزوین-کرج اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: پویش همراهان سفر ایمن امسال با همکاری ستاد اقامه نماز در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات ترکیبی و بین رشته‌ای برگزار می‌شود و رویکرد اصلی آن آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی است.

وی ادامه داد: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروها و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه برای رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در سفرها به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، کمک به آشنایی مسافران با تمدن و فرهنگ و هنر ایران و کمک به احیای نمایش‌ها و موسیقی بومی و آیینی از جمله اهداف این طرح است که تلاش می‌شود با استفاده از قابلیت‌های رشته‌های مختلف هنری به مسافران نوروزی ارایه شود.

این مسئول افزود: در این پویش علاوه بر برگزاری برنامه‌ها، نمایش‌ها و مسابقات متنوع برای گروه‌های سنی مختلف با بهره‌گیری از کارشناسان مذهبی ستاد اقامه نماز استان نسبت به برقراری میز مشاوره مذهبی و همچنین اقامه نماز جماعت در زمان اذان مغرب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز