خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از مدیریت ایمنی و آتش نشانی شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۹۶

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: بهره وری حداکثری و تولید ایمن با رعایت حداکثری اصول و مقررات ایمنی محقق می شود.

به گزارش ایلنا، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ۲۰ اسفندماه از مدیریت ایمنی و آتش نشانی شرکت بازدید و با تلاشگران این مدیریت دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار رعایت حداکثری اصول ایمنی و تولید ایمن را از دغدغه هر سازمانی عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف باید قبل از واکنش به حوادث، ریسک ها و مخاطرات شناسایی شده و از حوادث و آسیب های احتمالی جلوگیری نمود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان این که کلیه قراردادهای شرکت باید پیوست ایمنی داشته باشد تاکید کرد: قبل از انعقاد قراردادها باید تاییدیه مدیریت ایمنی و آتش نشانی شرکت اخذ شود.

وی استفاده از تجهیزات حفاظت فردی استاندارد را از ضروریات رعایت ایمنی دانست و گفت: کلیه تجهیزات ایمنی باید با نظر مدیریت ایمنی و آتش نشانی شرکت تهیه و توزیع شود.

آموزش های ایمنی عمومی و تخصصی شغلی از سایر مواردی بود که مدیر عامل شرکت بر آن تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت حضور مدیران در کمیته عالی ایمنی تجهیزاتی را ضروری دانست و گفت: من هم در بازدیدها حضور خواهم داشت ضمن این که اهمیت موضوع ایجاب می کند یکایک ما به این امر مهم توجه داشته باشیم.

 مدیرعامل شرکت همچنین بر به روزرسانی تجهیزات آتش نشانی و تکمیل سیستم اعلام و اطفا حریق در سطح کارخانه تاکید کرد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت در این دیدار با ارایه گزارشی از شرایط ایمنی در بخش های مختلف کارخانه گفت: با برنامه ریزی های علمی و شاخص دار و تلاش همکاران توانستیم میزان و شدت حوادث را به طور چشمگیری کاهش دهیم و در ادامه این برنامه ها با آگاه سازی و آموزش کارکنان و همچنین با شناسایی خطرات و ریسک ها امیدواریم حوادث را به صفر برسانیم.

 

در این دیدار مدیر و سرپرستان مدیریت ایمنی و آتش نشانی شرکت نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه ها و اهداف سال ۱۴۰۲ نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص مباحث ایمنی بیان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز