خبرگزاری کار ایران

تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ برای افزایش تولید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۶۸

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۲۵ بهمن ماه از کارگاه ها و بخش های مختلف مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی بازدید و با تلاشگران این بخش گفتگو نمود . وی در جلسه ای با حضور معاون بهره برداری ، معاون مالی و اقتصادی و مدیر و سرپرستان بخش کک سازی، راهکارهای افزایش تولید و بهره وری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۲۵ بهمن ماه از کارگاه ها و بخش های مختلف مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی بازدید و با تلاشگران این بخش گفتگو نمود . وی در جلسه ای با حضور معاون بهره برداری ، معاون مالی و اقتصادی و مدیر و سرپرستان بخش کک سازی، راهکارهای افزایش تولید و بهره وری را مورد بحث و بررسی  قرار داد.

مهدی کوهی گفت: بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی با وجود موانع در تامین زغالسنگ ، باهمت والای تلاشگران این بخش در تولید و همچنین در  فعالیت های دانش بنیان ، مهندسی معکوس و بومی سازی سربلند بیرون آمده است .

مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت : این مجتمع عظیم صنعتی  با توان ، دانش وتعهد کارکنان خود توانسته ۸۵ درصد از تجهیزات مورد نیاز را بومی سازی کند و  با بهره گیری از این پتانسیل می توانیم با قطعه سازان بزرگ کشور از جمله ماشین سازی اراک  همکاری گسترده ای داشته باشیم .

وی اظهار داشت : راهکارهای  افزایش تولید و بهره وری ، محور و اولویت اصلی شرکت است و در این زمینه توجه به برنامه ریزی اقتصادی اهمیت بسیاری دارد .  

وی افزود : در تمام بخش ها و فرایندهای شرکت ،توجه ویژه در تامین انرژی ازجمله برق ، آب و گاز بسیار حیاتی و مهم است .  

مدیرعامل شرکت پس از دیدار با همکاران اداری بخش ، با حضور در نماز جماعت و  رستوران کک سازی ضمن صرف ناهار ، با کارگران این بخش نیز دیدار و گفتگو نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز