خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه مدیریت متمرکز بر فرآیند جامع اقتصادی و عملکرد ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۰۶۰

اولین جلسه ستاد کاهش هزینه ها با حضور مدیرعامل ، معاون حوزه بهره برداری، معاون مالی و اقتصادی، مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، سرپرست مدیریت بازرسی و مدیر حسابرسی داخلی با موضوع کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بهره‌وری در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

اولین جلسه ستاد کاهش هزینه‌ها با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل، مهرداد تولائیان معاون حوزه بهره برداری، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، مهدی احمدپور مدیر حراست، حمیدرضا رضایی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ،شهرام برومند سرپرست مدیریت بازرسی و امیر حسین ذاکری مدیر حسابرسی داخلی با موضوع کاهش هزینه های جاری و افزایش بهره وری در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

مهندس رخصتی با اشاره به اینکه این ستاد به منظور تسهیل بهره وری بیشتر و کاهش قیمت تمام شده محصولات تشکیل شده است، گفت : با اتخاذ تصمیمات درست و کاربردی در این ستاد، هزینه های جاری شرکت مدیریت و کاهش می یابد و در واقع این ستاد بستر ساز نهضت کاهش قیمت تمام شده است.

وی تصمیم سازی و تصمیم گیری را یکی از وظایف اصلی این ستاد دانست و گفت: رویکرد ذوب آهن باید تولید اقتصادی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا باشد . ضمن اینکه تنظیم بازار و تولید هدفمند، استراتژی اصلی شرکت است تا سود آوری بیشتری حاصل گردد.

مدیر عامل شرکت گفت : با تبین استراتژی های که در این جلسات اتخاذ خواهد شد به اهداف بزرگتری که همان بهره وری بیشتر و نظام کاهش هزینه ها است دست پیدا خواهیم کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز