خبرگزاری کار ایران

سید مهدی طالبیان معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی:

ذوب آهن اصفهان پتانسیل استخراج و بهره برداری از معادن کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۶۸۹

معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و مهدی قربانی مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی و هیات همراه با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید بازدید.

سید مهدی طالبیان معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و مهدی قربانی مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی و هیات همراه با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید بازدید و با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، بهزاد کرمی معاون بازاریابی و فروش و حمید سرال مدیر روابط عمومی شرکت دیدار و در خصوص تعامل و همکاری بیشتر در جهت افزایش بهره وری هر دو مجموعه گفتگو کردند.

مهندس رخصتی با اشاره به توانایی های ذوب آهن اصفهان در امر اکتشاف و بهره برداری از معادن کشور گفت: در سال های گذشته ذوب آهن اصفهان با برخورداری از معدن،دارای زنجیره تولید کامل بود و تولید در این شرکت بدون دغدغه انجام می شد ولی هم اکنون بدلیل برخی تصمیمات اشتباه این زنجیره قطع شده و تولید با مشکل مواجه شده است .

وی یاد آور شد : ذوب آهن اصفهان آمادگی دارد تا با شرکت های که در زمینه معدن کاری فعالیت دارند همکاری داشته باشد و آستان قدس رضوی پتانسیل این همکاری را دارد.

مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه معدن کاری در کشور با تولد ذوب آهن آغاز شده است گفت : معادن کشور از ذوب آهن اصفهان جدا نیستند و هم کنون که استراتژی ذوب آهن با تولید ۱۲ محصول جدید از بهمن ماه بر مبنای افزایش تنوع محصول و تولید محصولات ارزش افزا شکل گرفته، معادن کشور نیز می توانند با حمایت خود از این سیاست بهره مند شوند . وی تفکر ذوب آهن در تولیدات خود را ملی دانست و افزود : در شرایط کنونی که کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان زبانزد است صادرات می تواند یکی از راه های برون رفت از مشکلات باشد.

سید مهدی طالبیان به توسعه همکاری بین ذوب آهن اصفهان و آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت : شرکت  عمران و توسعه رضوی یکی از شرکت های جدید در آستان قدس رضوی است که ظرفیت بسیار مناسبی برای کارهای عمرانی، معدنی و صنعتی را دارد و می تواند بستر بسیار مناسبی برای تعاملات بیشتر هر دو مجموعه در جهت افزایش بهره وری باشد.

وی به پتانسیل ذوب آهن اصفهان در حوزه اکتشاف و بهره برداری از معادن کشور اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی به دلیل نزدیکی به معادن خواف و سنگان می تواند همکاری خوبی در حوزه بهره برداری با ذوب آهن اصفهان داشته باشد که امید است این همکاری هر چه زودتر محقق گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز