خبرگزاری کار ایران

تاکید فرمانده کل فراجا بر کیفی‌سازی نوع کارکرد و ماموریت‌های پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۰۱

فرمانده کل انتظامی کشور بر کیفی‌سازی نوع کارکرد و ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور قطعاَ رحمت الهی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان اظهار داشت: توفیق نصیب ما شد در یکی از بهترین ماه‌های خدا در یکی از بهترین زمان‌ها، در دورانی که زائران راهیان نور برای زیارت مناطقی که زمانی دستاورد پاکی، مقاومت، ایثار و شهادت همراه داشت و زیارتگاه‌شان شد، حضور داشته باشیم.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی بیان داشت: خداوند منان را شاکر باشید که در چنین سرزمینی توفیق شده مدتی را به خدمت باشید، بعضی وقت‌ها آدم‌ها انتخاب می شوند بدون آنکه خودشان بدانند که انتخاب شدند و در مسیری قرار می‌گیرند که مسیر سرنوشت‌ساز دنیا و آخرت آنها خواهد شد.

فرمانده فراجا ادامه داد: همکاران انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه و سایر زحمتکشان که در مسیر خدمت به زائران هستند در حقیقت امنیت ساز، معنویت ساز و آرامش بخش محیط و منطقه‌ هستند که باید قدردان آن باشند.

این مقام ارشد انتظامی در کشور با بیان اینکه خدمت به زائران راهیان نور مورد تاکید است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد ، بیان داشت: کار کردن ، فعالیت و نوع نگاه در این نوع ماموریت‌ها قطعاَ رحمت الهی است چرا که زحمت آن هم ذخیره دنیا و آخرت از بابت معنویت می‌شود.

سردار رادان عنوان داشت: سفر کاروان های راهیان نور یک نمونه از راهپیمایی اربعین حسینی است که برای پلیس حس و حال خدمتگزاری به زائران را دارد لذا باید نهایت استفاده معنوی را داشته و در تامین امنیت و خدمات ‌دهی نهایت تلاش خود را داشته باشید.

وی در ادامه بر کیفی سازی نوع کارکرد و ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: پلیس می‌بایست بر پیشگیری از وقوع و کشف به موقع جرم حساس و با جدیت وارد عمل شود و مردم باید این را احساس کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: معتادان متجاهر باید از سطح شهرها جمع‌آوری شوند و در این مسئله هم باید مردم این موضوع را احساس کنند.

وی اذعان داشت: دشمن همیشه به نوعی قصد ضربه زدن به امنیت مردم را دارد پس پلیس باید با آمادگی و تلاش شبانه روزی ضمن پیش‌بینی،  پیشگیری هم کند.

سردار رادان با بیان اینکه نوروز امسال خاص و متفاوت است، گفت: با توجه به اینکه ۴ فروردین آغاز ماه مبارک رمضان می‌باشد، امکان پیش اندازی سفرهای نوروزی است ‌که باید برنامه‌ریزی لازم جهت تامین امنیت انتظامی و ترافیکی هموطنان انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز