خبرگزاری کار ایران

عالمی: بازیکنان ما هواخواهان زیادی خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۳۵

مربی هوادار معتقد است پیشرفت فنی هوادار باعث می‌شود تا بازیکنان این تیم در سال آینده هواخواهان زیادی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، ایمان عالمی، مربی هوادار، در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل مس کرمان اظهار داشت : قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم درگذشت جناب آقای دکتر حسن غفوری‌فرد را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ورزش کشور تسلیت بگویم. همانطور که می‌دانید در زمانی که ایشان ریاست سازمان تربیت بدنی را بر عهده داشتند، خدمات ویژه‌ای را برای ورزش کشور انجام دادند که نمونه آن، قهرمانی و نایب قهرمانی استقلال در آسیا و همچنین قهرمانی پاس در آسیا بود. روح‌شان شاد و یادشان گرامی. آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده ایشان داریم.

عالمی سپس درباره دیدار هوادار و مس کرمان گفت: تیم مس کرمان در نیم فصل دوم متحول شده و بازی‌های بسیار زیبایی را از این تیم دیدیم. تیم بسیار خوب و بابرنامه‌ای است که بازیکنان باکیفیتی را هم در اختیار دارد. ما هم بچه‌ها را آماده این بازی کردیم و اشراف کامل به بازی دارند و به دنبال این هستیم که بازی زیبایی را برابر این تیم داشته باشیم.

وی افزود: انشالله که یک بازی خوب، با یک قضاوت خوب داشته باشیم؛ آقای ترابیان و همکاران محترم‌شان می‌توانند به زیبایی‌های این بازی اضافه کنند. امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم و در نهایت نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

مربی هوادار درباره غایبان این تیم برای مسابقه فردا گفت: متاسفانه آقای خالدآبادی و آقای فریبرز گرامی محروم هستند.

او درباره قرعه هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد: قرعه سختی خواهد بود، چرا که قطعا استقلال ملاثانی هم در این جام برنامه‌هایی دارد. من فکر می‌کنم بازی سختی است اما باید ببینیم که چه پیش می‌آید.

عالمی درباره عملکرد تیم فوتبال هوادار در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: تیم هوادار دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و من فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم‌. باشگاه تجهیزات، سخت افزار، نرم افزار و تمام چیزهایی را که باید در اختیار می‌گذاشت، گذاشته و بچه‌ها تلاش می‌کنند و ما از آنها سپاسگزاریم.

او در پایان گفت: ما از نظر فنی هم خیلی ارتقا پیدا کرده‌ایم و فکر می‌کنم بازیکنان هوادار در سال آینده هواخواه زیادی داشته باشیم. به نظر من عملکرد هوادار مثبت بوده و امیدوارم ادامه داشته باشد و بتوانیم نتایج دلخواه باشگاه و خودمان را در سال آینده بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز