خبرگزاری کار ایران

مربی هوادار: خمس بیاید هزار دلارش را بگیرد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۲۷

مربی هوادار پاسخ سرمربی تراکتور را داد.

به گزارش ایلنا، ایمان عالمی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و گفت: قبل از شروع صحبت‌ها دوست دارم به آقای عزت‌الله پورقاز و خانواده محترمش تسلیت بگویم و همه ما همچنان در غم این مصیبت وارده هستیم و ان‌شالله خداوند به ایشان و خانواده محترمش صبر بدهد.

وی با اشاره به بازی عنوان کرد: آن‌ها تیم بسیار خوب، با کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب هستند. ما بازی دشواری داریم و البته برنامه‌هایی داریم که امیدواریم اجرا کنیم. بازیکنان ما در شرایط آرمانی هستند و بازی گذشته ما مقابل تراکتور بازی بسیار خوبی بود. ما در بازی قبلی می‌توانستیم برنده باشیم و روی یک غفلت بازی را از دست دادیم. فکر می‌کنم چندین موقعیت را از دست دادیم و یک پنالتی هم روی آقای محمدی اتفاق افتاد که داور گذر کرد و در پایان بازی هم متأسفانه یکی از بازیکنان مؤثر ما را اخراج کرد.

او ادامه داد: صحبتی که آقای آلوز کرد اما داور، بازیکن ما را اخراج کرد. اگر بخواهیم برگردیم به سه هفته گذشته، داوری مقابل نفت مسجدسلیمان اشتباه داشت. آن‌ها چهار پنج آفساید برای ما گرفتند و مشکلات این‌چنینی داشتیم، اما هیچوقت دنبال بیانیه و بدهی نرفتیم. فکر می‌کنم همه کارشناسان و مربیان تیم‌ها در مورد وی ای آر صحبت می‌کنند که تکنولوژی خوبی است، اما قطعا اشتباهات بازهم خواهند بود. ان‌شالله دیگر از این اتفاقات نیفتد. جا دارد یک تبریک به آقای خداداد افشاریان بگوییم که زحمت می‌کشند و امیدوارم ما فردا هم تقابل خوبی با پرسپولیس داشته باشیم و آقای اکرمی هم عملکرد خوبی داشته باشند. قبل از هر بازی، مصاحبه اصلاً جایز نیست و باید در مورد مسائل فنی صحبت شود. ما هم در شرایط خوبی هستیم و ان‌شالله بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

عالمی با اشاره به اظهارات پاکو خمس در نشست خبری امروز، توضیح داد: او یکی از مربیان خوب است، اما صحبتی که در مورد اظهارنظر آقای الهامی انجام دادند، ما در جواب می‌گوییم اگر پاس‌های شما از 3 به 4 رسیده، در سایت خود قرار دهید تا ما جایزه شما را بدهیم و پرداخت کنیم.

مربی هوادار عنوان کرد: آن‌ها در زمین ما 4 پاس متوالی ندادند. حالا که آقای خمس این حرف را زدند، ما جوابشان را می‌دهیم. ایشان مربی بسیار باکیفیتی است. او مربی به‌ روزی است و تقابلش با مربیان به روز کار کرده مثل آقای الهامی همیشه جذاب است. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و آقای اکرمی هم عملکرد خوبی داشته باشند و ما هم دست پر از زمین خارج شویم.

ایمان عالمی در مورد تمرین امروز گفت: متأسفانه ما امروز به خاطر شرایط آب و هوا تمرین نکردیم.

او راجع به عدم حضور ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار در نشست خبری اظهار داشت: ما امروز شرایط تمرین نداشتیم و در هتل تمرین داشتیم و ایشان باید حتما آنجا می‌بودند و از من خواستند خدمت شما باشم و ان‌شالله در جلسات دیگر حتما خدمت شما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز