خبرگزاری کار ایران

الهامی: غیبت ۷ بازیکن ما برد خوب سپاهان را زیر سؤال نمی‌برد/ از بازیکنانم راضی‌ام و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۵۵

سرمربی تیم فوتبال هوادار به این نکته اذعان کرد که غیبت هفت بازیکن تیمش در مصاف با سپاهان برد خوب این تیم را زیر سؤال نمی‌برد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: به سپاهان تبریک می‌گویم. این تیم در 20 دقیقه اول مسابقه فوق‌العاده بازی کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. بعد از آن، بازی متعادل شد و در نیمه دوم هم خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم گل بزنیم. متأسفانه گل سوم را نیز روی غافلگیری از سپاهان دریافت کردیم. در کل بچه‌های ما بد بازی نکردند و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم شرایط بهتری پیدا و جایگاه خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که غیبت هفت بازیکن تیمش در بازی مقابل سپاهان چقدر تاثیرگذار بوده است، گفت: سپاهان هم امروز دو سه بازیکن خود را در اختیار نداشت. من به این چیزها اعتقاد ندارم، هرچند اگر بازیکنان ما بودند شاید دست‌مان بازتر بود. این موضوع برد خوب سپاهان را زیر سؤال نمی‌برد و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به این موضوع که دو گل اول سپاهان روی عدم تمرکز بازیکنانش به ثمر رسیده است، تصریح کرد: من همیشه گفتم که چیزی به اسم اشتباه فردی وجود ندارد و هر اشتباهی برای مربی است. من به سپاهان تبریک می‌گویم و از بازیکنانم معذرت‌ می‌خواهم که نتوانستم آنها را آماده کنم. هر اتفاقی می‌افتد مربی در آن دخیل است و بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. از فردا به بازی بعد فکر می‌کنیم و آماده می‌شویم.

الهامی در واکنش به این موضوع که بازیکنانش ضربات آخر را خوب نمی‌زدند، خاطرنشان کرد: الان در هفته بیست‌ودوم هستیم و دو بازی هم در جام حذفی داشتیم. اینکه بگوییم اگر خط حمله‌مان گل بزند شرایط‌مان بهتر می‌شود درست نیست و من اعتقادی به این موضوع ندارم، در تیم همه باید با هم حمله و دفاع کنند. اگر تیم ما خوب دفاع نکند آن وقت من باید ناراحت باشم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و امروز شروع فوق‌العاده‌ای داشت و در ادامه بازی هم به آنها کمک کرد که موفق باشند. من از بچه‌های تیمم راضی هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم که چنین شرایطی پیش آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز