خبرگزاری کار ایران

ماجرای اخراج مهاجم دو رگه صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۹۸

مهاجم صنعت نفت آبادان که توسط تاوارس اخراج شده بود امیدوار است در زمان ویسی به ترکیب تیم بازگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روز چهارم بهمن ماه سال جاری، صنعت نفت آبادان پیوست. این بازیکن با انتقادات زیادی از سوی هواداران زردشان آبادانی بابت عملکردش روبرو بود. 

میزان انتقادات به حدی روی عملکرد این بازیکن بالا رفت که تاوارس مجبور شد در دقیقه 39 بازی تراکتور (هفته بیست و یکم لیگ برتر) وی را تعویض کند. این بازیکن که از این موضوع ناراحت شد ترجیح داد بین دو نیمه روی نیمکت بنشیند. 

اما تاوارس حتی قبل بازی از وی حمایت کرده بود: 

برای اینکه بخواهیم بازیکنی را آنالیز کنیم، فقط بررسی خود مهاجم کافی نیست. تمام تیم و گروه باید بررسی و آنالیز شود. هیچ مهاجمی بدون اینکه برایش موقعیت ایجاد شود توانایی گلزنی ندارد. 

با این وجود حین بازی زردپوشان با مس رفسنجان (هفته بیست و سوم لیگ برتر) که شاگردان تاوارس با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردند، بین این بازیکن و سرمربی برزیلی صحبتی انجام می‌شود که خوشایند سرمربی نبود. 

بعد از این اتفاق علی فریدون از تمرینات تیمش کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت. با این وجود تنها 4 روز بعد از شکست سنگین مقابل رفسنجانی‌ها سرمربی برزیلی از سمتش برکنار شد. 

هنوز ویسی درباره علی فریدون تصمیمی نگرفته است با این وجود قرار است طی روزهای اخیر با باشگاه جلسه‌ای برگزار کند احتمال دارد سرنوشت این مهاجم دو رگه آبادانی‌ها به زودی مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز