خبرگزاری کار ایران

تاوارس: نمی‌خواهندصنعت نفت آبادان در لیگ بماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۹۸

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است نمی‌خواهند تیم‌های نفتی در لیگ بمانند.

به گزارش ایلنا، ادسون تاوارس در نشست خبری بعد از بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: یک بازی هیجانی بود. 2 تیم سعی دارند خود را در لیگ برتر حفظ کرده و سقوط نکنند. از زمانی که رضا عنایتی سرمربیگری تیم نفت مسجد سلیمان را قبول کرده است، رقابت‌ در این تیم و بازیکنانش بیشتر شده است.

وی افزود: هرچند نتیجه ایده‌آل ما نبود و 3 امتیاز را به دست نیاوردیم اما به بازیکنانم تبریک می‌گویم. اگر سایر بازی‌ها را به همین شکل جنگنده ظاهر شویم، خوشحالی و امیدواری را به شهرمان می‌آوریم.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: من تجربه کار در برخی کشورها را دارم. برخی فدراسیون‌ها نفع‌شان بر این است که برخی تیم‌ها بالای جدول نباشند. یک مثال می‌زنم. هشت سال در کشور چین کار می‌کردم. تیمی به نام ییان یان یا ارومچی در این کشور بودند. این تیم‌ها طبق بحثی که بین خودمان مرسوم است، آسانسوری بودند. یک سال بالا می‌آمدند و سال دیگر به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کردند زیرا رفتن و آمدن این 2 تیم نفع سیاسی داشت.  ییان یان تیمی است که در کره شمالی واقع شده و ارومچی در منطقه مسلمان‌نشین چین قرار دارد.  خود من تاکنون متوجه نشده‌ام چه اتفاقاتی در ایران می‌افتد.

تاوارس تاکید کرد: برای من خیلی عجیب است. اگر بررسی کنید در طول فصل چه اتفاقاتی حول 2 تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاده است. چهار بازی را واگذار کرده‌ایم که دلایل مختلفی مثل پنالتی‌ گرفتن برای حریف که پنالتی نبود، داشته است. امروز هم در صحنه‌ای که روی طالب ریکانی اتفاق افتاد برای ما مشخص نیست آیا پنالتی بود یا نبود؟ شاید اگر چنین صحنه‌ای برای پرسپولیس، استقلال یا سپاهان اتفاق می‌افتاد، ممکن بود داور برای آن‌ها پنالتی می‌گرفت. امیدوارم هر 2 تیم بتوانند در لیگ بمانند. برای باقی ماندن در لیگ می جنگیم. با این  نظر موافق هستم برخی مسائل وجود دارد که شاید نخواهند نفت آبادان و صنعت نفت در لیگ برتر بمانند.

وی افزود: اولین بار است در فوتبال خوزستان کار مربیگری انجام می‌دهم. حدود 15 یا 16 سال قبل، زمانی که در سپاهان بودم، صنعت نفت آبادان، فولاد  خوزستان، استقلال اهواز در لیگ بودند و نفت مسجد سلیمان هم در دسته پایین‌تر حضور داشت. استقلال اهواز در آن زمان هواداران فوق‌العاده ‌ای داشت. این تیم در زمان‌هایی از گذشته بسیار قوی بود. اکنون کجا است؟ زمانی نفت آبادان هم یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ میانگین تماشاگر بود. اکنون این هواداران و تیم صنعت نفت کجا هستند؟ مشکل این است که باید دید چه افرادی هستند که باید کمک‌حال تیم‌های خوزستانی باشند تا در این استان فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز